paginakleur maar voor gedeelte zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greeneyezzzz

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
43
Ik heb al een aantal menukaarten gemaakt in Word. De achtergrond kleur van de pagina is afgestemd op de afbeelding die op de voorzijde staat. In het afdrukvoorbeeld is echter de halve pagina wit en ook wanneer ik het bestand als PDF op sla. Iemand een idee waar dit fout gaat?
 
Zonder het document te zien? Geen idee. De achtergrondkleur kun je instellen via <Ontwerpen>, <Paginakleur>. Dan krijgt de hele pagina de gekozen kleur (of je die ook kan afdrukken hangt af van of je printer randloos kan printen). Zie je bepaalde stukken met een andere kleur, dan kan dat zijn doordat je profielen gebruikt waarin de kleur hard is opgenomen. De profielkleur overrulet dan de paginakleur. Om maar een voorbeeldje te geven.
 
Waarschijnlijk heeft mijn probleem niets te maken met Word. Bovenstaand probleem deed zich voor bij het document bewerkt op mijn laptop. Ik was benieuwd of het probleem zich ook voordeed wanneer ik het document bewerkte op mijn desktop. Dit is dus niet het geval. Veel tijd verloren om een oplossing te vinden voor een niet bestaand probleem :confused:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan