Foto's downloaden vanaf smartphone lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
Ik heb een Motorola G Android. Ik wilde foto's downloaden naar mijn pc, maar na aansluiting met het kabeltje komt er de mededeling op mijn pc scherm:
Er is een verbindingsprobleem. Zorg dat je apparaat ontgrendeld is en dat je het verbindingsverzoek accepteert.

Ontgrendeld was hij, maar waar ik een eventueel verbindingsverzoek zou moeten accepteren zie ik nergens.. Heb ik ergens iets uitgeschakeld in de instellingen van de smartphone? Of kan er nog iets anders mis zijn? De foto's worden weliswaar rechtstreeks via de Google-foto app naar de cloud gestuurd waar ik er gewoon bij kan, maar ik wil ze ook rechtstreeks kunnen downloaden. Waar zit de kink?
 

Gelukt! Dank Edmoor. Door de feestdagen was het even blijven liggen maar helpmij loopt gelukkig niet weg ;)
De summiere engelstalige link is niet helemáál duidelijk, daarom even deze toevoeging:
1 ) phone aansluiten op pc met USB ,
2) Notificatiebalk naar beneden schuiven/openen,
3) Onderaan staat dan bij mij 'Dit apparaat wordt opgeladen met USB' Aanklikken.
4) aanvinken 'Foto's overzetten (PTP) als MTP niet ondersteund wordt'.

Het lijkt er wel op dat ik deze stappen iedere keer moet doorlopen als ik foto's rechtstreeks wil downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan