Het Synchronieseren tussen 2 Microsoft apparaten werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Mijn vrouw zit achter een Win10 Desktop, en ze heeft een Microsoft Lumia 650 Mobiel.

Tevens staan op beide apparaten hetzelfde Microsoft Account.

Verder heb ik alles op Synchroniseren gezet zowel op haar desktop als wel op haar Mobiel

Ook zie ik dat als ik een verandering in een contact-account aanbreng, het bericht op de Desktop verschijnen 1x account synchroniseren

Maar ik kan de verandering die ik op de Desktop heb aangebracht niet terugvinden op het Mobieltje

Voorst ga ik er vanuit dat omgekeerd, dus als ik een verandering op het Mobieltje aanbreng in een contact-account, deze ook op de Desktop terug te vinden moet zijn. Nee dus !

Wat doe ik fout ?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Hallo Manamana

Deze links had ik reeds gelezen, maar lossen het probleem absoluut niet op.

Het probleem zit namelijk veel dieper:

Het is onderdeel van de maffe concurrentie strijd tussen Google en Microsoft.

Een Contact dat ingevoerd is onder Google wordt niet gesynchroniseerd terwijl een contact dat onder de vlag van Microsoft in ingevoerd, dus in Outlook wordt wel gesynchroniseerd.

Het blijkt opgelost te zijn als je de "Google-contracten" nogmaals invoert, maar dan onder de vlag van Outlook. En dan wordt er wel gesynchroniseerd.

Maar er moet toch een andere oplossing wezen om dat probleem van die twee grote kinderen te omzeilen?

Het is toch te gek, dat je de mist in gaat door geruzie tussen die twee groot machten?

Wel heb ik meteen de laatste Windows Update voor de Microsoft-Mobiel geupdate en geinstalleerd, maar die bracht natuurlijk geen verbetering in het probleem.

Met vriendelijke groet
Jan Daniel Filarski
 
Het is maar net welke account je daarvoor gebruikt. Outlook en/of Google werken volledig onafhankelijk van elkaar.

Verdict......
Zoals je kan lezen hebben zowel Gmail en Outlook hun voor- en nadelen. Daarom hangt de keuze van maildienst er sterk van af wat voor gebruiker je bent.

De eenvoudige manier om opties aan te passen in Gmail en de sterke filteropties, maakt Gmail meer geschikt voor thuisgebruik.

De uitgebreide mogelijkheden van Outlook, en dan met name de vele add-ins, zorgen er dan weer voor dat Outlook uitermate geschikt is voor op kantoor.
 
Laatst bewerkt:
Dit bevat veel elementen die je wilt oplossen. Tis in het engels eventueel Google translate gebruiken.
En Jan; blijf "zen" , bij jezelf. Dat probleem (en andere) tussen zulke "groten" op aarde lossen wij niet op..

Er staat voor android, maar test het ook voor jouw combi.
Er staan ook nog andere tips oa via bluetooth maar dan moet je wel een adapter hebben of kopen om dat onder Win10 te kunnen.
https://android.stackexchange.com/questions/86105/switching-contacts-from-windows-phone-to-android
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan