c schijf vergroten lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
"de windows softwareDistribution Downloadmap bevatte 990MB, deze is per ongeluk volledig verwijderd
hopelijk heb ik niets verkeerd gedaan
"
Ik weet niet of het nodig is maar maak dan die map met precies dezelfde naam en plaats weer opnieuw aan.
"Bij de map appdata kom ik een map open office +/- 500mb tegen mag deze verwijderd worden?"
Nee. Niet zo maar iets gaan verwijderen. Nogmaals: alleen de twee folders die ik aangaf. Als Windows de downloadfolder weer vult, nu gewoon laten staan.
@Lange Pier: Is het geen tijdelijk oplossing om in de verkenner "Dit station comprimeren" in te schakelen. Ik hoor daar nl. nooit iemand over. Dan kan er in elk geval weer iets geïnstalleerd worden. Mss is die oplossing zelfs wel voldoende, ook al wordt alles trager.
 
Zou gewoon die eerder gelinkte Application Mover (Steam) gebruiken en een paar software progs naar de D: verhuizen.
Maar ja, zal ook te moeilijk voor de TS zijn vermoed ik.

Hoor verder niets over de eerder gegeven oplossingen over het ook verkleinen van de extended partitie en welke die erin staan zouden moeten blijven.

Ook zie ik geen echte screenshots van Treesize om te kunnen bepalen wat nog meer weg kan.

Zou niet gaan comprimeren, zeker niet de bootschijf, "vrougah" werd dat wel gebruikt met de toen kleine schijven.

Aan hulp op afstand doe ik niet, zoals ik al eerder opperde, bel student aan huis.
 
Heren bedankt voor de feedback
zal de vraag afsluiten (dit geeft te veel problemen)als ik dit lees
Nogmaals SORRY voor gebrekkige kennis van dit alles:eek:

ps:is er een probleem als ik de vraag op een ander forum zet??


mvg,lco
 
Laatst bewerkt:
ps:is er een probleem als ik de vraag op een ander forum zet??
Lijkt mij geen probleem. De vraag is of je dan verder komt. Ik heb zelf eens die MiniTool Partition Wizard gebruikt en ik ben een prutser en mij is het toen wel gelukt. Ik moest schuiven met wat regelaars en de grootte in de gaten houden van de partities en apply en opnieuw opstarten en toen was het gelukt. Het is net wat Lange Pier zegt, kijk, je kunt hier op dit forum alle kennis in huis hebben maar jij moet het doen. Eerlijk gesproken maak je over drie pagina's geen sterke indruk. Is helemaal niet erg maar dan moet je hulp in de omgeving zoeken en ik weet ook wel dat is altijd ook niet even eenvoudig. Iedereen is altijd even druk, geen tijd etc. etc.
 
Laatst bewerkt:
over die sterke indruk heb ik mij meermaals voor verontschuldigd.

ps mijn dank aan alle helpers op dit forum en misschien tot later
ga het hier bij laten.

mvg,lco
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan