Samsung Galaxiy GT-S5300 mini

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1941

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
9
Hallo ik heb Galaxy GT-S5300, als deze opstart maakt hij steeds een foro, ik hoor dan een klik. ik heb inmiddels 1000 foto's in mijn galerij. hoe kan ik dit niet meer krijgen en hoe verwijder ik deze foto's, wie kan mij helpen?
 
Vanuit je galerij kan je gewoon verwijderen. Je kan door te swipen ook de foto's selecteren.
 
Bedankt voor je reactie, dat had ik al gedaan maar ik alles selecteer
eer dan krijg ik niet de prullenbak, maar alleen details en delen, maar kan ik dan bij het opstarten , dat hij geen camera gebruikt want dan zit weer zo vol met foto's
 
Er is gewoon een [wissen] knop als je een selectie plaatst.
Maar heb je een idee welke app de foto's maakt na het opstarten. Het is niet normaal, nee.
Of gebeurt het haast heimelijk?
 
Ik heb het nogmaals alles geselecteerd maar komt geen wissen te staan, alleen onder delen en meer dan details en daar staat dat 1000 fto's heb. en wil graag verwijderen
 
Dag, Heb je de telefoon onbedoeld opgegeven als vermist toen je een dergelijke app installeerde? De beveiliging zou kunnen proberen foto's te maken van de gebruiker om als bewijs te dienen.
 
Ik heb het nogmaals alles geselecteerd maar komt geen wissen te staan, alleen onder delen en meer dan details en daar staat dat 1000 fto's heb. en wil graag verwijderen


Ik heb er gewoon een wissen-knop staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan