Gedeelde iCloud agenda's in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

karimbizid

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
557
Dag allen,

Ik ben met een nieuwe job begonnen bij een nieuwe werkgever en zij hebben mij een Office 365 pakket gegeven, maar werken daarnaast met gedeelde iCloud agenda's.
De mailbox draai ik in de Outlook app (zowel op laptop als telefoon), omdat mij het handig leek alles daar te verzamelen.
Tot mijn verbazing zag ik echter geen van de agenda's na het toevoegen van mijn iCloud account aan de Outlook app.

Inmiddels ben ik erachter dat dit idd niet synced en dat je wel CalDAV adressen kunt toevoegen door je agenda openbaar te zetten in iCloud.
Dit gaat echter niet omdat ik dus met gedeelde agenda's werk waar ik niet de eigenaar van ben.

Is er echt niet een manier om die agenda's in Outlook te draaien?

Wellicht dat iemand hier al eens hetzelfde aan de hand heeft gehad.

Ik hoor het graag!!

Karim
 
Thanks voor de reactie!

Ik vergat erbij te zeggen dat ik op een Mac werk.

Dat maakt ook dat ik wel een beetje had verwacht dat dit gewoon in 1 keer zou syncen.
Ik draai dus ook Outlook voor Mac, maar volgens mij zijn die versies inmiddels identiek aan de Windows versies.
 
Waarom niet gewoon het probleem terugleggen bij de werkgever. Hij maakt tenslotte de bijzondere keuze om voor Offic365 te gaan en dan de agenda's er buiten te willen houden. Hiermee mis je gewoon een groot deel van de functionaliteit van Outlook. En de Outlook App is gewoon gratis te downloaden voor de Mac en iPhone gebruikers, dus ze hoeven geen enkele e-mail of afspraak te missen.
 
Ik ben helaas in de minderheid.
Het hele bedrijf functioneert eigenlijk op iCloud met Apple hardware (telefoons en computers).

Iedereen draait zijn agenda en mail gewoon in de stock OS X calendar en mail app, maar ik wil graag prive en zakelijk een beetje scheiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan