E-mail probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

CorV

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
27
Hoe verwijder ik contactadressen onder sociale netwerken in Windows Live Mail? De ‘normale’ adressen zijn wél te verwijderen maar deze, met grijze kleur, zijn niet verwijderen.
 
Nee dat kan niet. Deze kan u verwijderen in de sociale netwerken waarmee ze zijn gekoppeld, bij Facebook en Twitter of bij het Microsoft account bijvoorbeeld.
 
Email probleempje

Live mail bevalt me verder nog goed, dus daar ga ik voorlopig nog mee door. Even een kleine correctie: in m'n eerste vraag had ik het over sociale netwerken, op m'n scherm staat echter alleen netwerk én persoonlijk. Ik weet niet of dat nog van invloed is op het gegeven advies? Nog even een opmerking, Ik ben 80 en nog een beetje digibeet, dus simpele taal heeft mijn voorkeur.
M.v.g. CorV
 
Je kunt beter overgaan op een ander mail account. Live mail wordt niet meer ondersteund en dan krijg je er steeds problemen door.

Live mail bevalt me verder nog goed, dus daar ga ik voorlopig nog mee door.

offtopic:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen ergens mee doorgaan als het niet meer veilig is en/of niet meer wordt geupdate.
Als er dan wat aan de hand is, dan zijn ze de sjaak maar snappen niet dat het in feite eigen schuld is.

Ook snap ik dat je 80 jaar bent, maar ook ouderen moeten zich realiseren dat programma's die niet meer worden ondersteund niet meer goed werken en niet meer veilig zijn, zeker op een computer niet waar je misschien alles op doet.

Na januari 2017 vis de support voor e-mailcliënt Windows Live Mail 2012 vervallen. Dus het is echt raadzaam om over te stappen naar iets anders.
https://www.computeridee.nl/workshop/de-beste-alternatieven-voor-windows-live-mail/
 
Met Netwerk zijn er de zelfde beperkingen als met Sociale Netwerken. Misschien zijn deze contacten er in gezet toen Microsoft Skype overnam en is daar bij dat account de koppeling ongedaan te maken.
 
E-mailprobleempje

De diverse beantwoorders hebben me overtuigd om Windows Live Mail om te wisselen voor iets anders. Dus iedereen bedankt voor de goede raad. Kan iemand mij misschien een goed alternatief aanraden? Bij voorbaat mijn dank.
Groeten CorV
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij misschien een goed alternatief aanraden? Bij voorbaat mijn dank.
Groeten CorV
Goed besluit.

Het antwoord op je vraag lees je in de link die ik al gaf https://www.computeridee.nl/workshop/de-beste-alternatieven-voor-windows-live-mail/

Zelf gebruik ik Thunderbird (geweldig programma) maar je zou kunnen overwegen (vanwege je leeftijd, en dat is niet verkeerd bedoeld) om een gmail account aan te maken en daar al je e-mail op binnen te laten komen. Dan heb je geen apart programma nodig, je moet alleen je huidige email laten doorlinken naar gmail of binnen laten komen via gmail. Daar kunnen we je mee helpen hoe dat moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan