Opmerking in whatapp verwijderen bij persoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijs CM

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
342
Goede middag met Math
In whatsapp staat bij een bepaald persoon blokkeren / verwijderen, maar die opmerkingen moeten weg.
Betreft Samsung Galaxy S8

Bij telefoon staat dit niet

Alleen de opmerking in Whatapp moet dus eigenlijk weg.

Andere vraag: Waar worden de nummers opgeslagen? Op Sim of Telefoon niet duidelijk!

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten en de beste wensen

Mathijs
 
WhatsApp slaat niks op de sim-kaart op.
Die is veel te beperkt voor het geheugen.

Verder zijn Blokkeren en Rapporteren twee knoppen die je ziet.
Hier hoef je niks mee te doen, als je tenminste Manon nog graag wilt blijven spreken ;)
 
Whatsapp melding

Goede middag,

Bedankt voor uw antwoord, het zijn inderdaad 2 knoppen die heb ik geprobeerd maar toch maar niet uitgevoerd. Het rare is dat dit alleen maar bij deze persoon staats, Waarschijnlijk heb ik iets geprobeerd in verband met enscriptie van bericht (die opmerking voor ontvangen berichten) of iets dergelijks maar niet niets gedaan gewoon geannuleerd.
Als ik de persoon verwijder uit mijn contacten blijft deze toch zichtbaar in whatsapp, rarara.

Ik kan alleen opslaan volgens mij in telefoon, want zie geen optie om op te slaan op simkaart, alleen indien een persoon van simkaart naar nieuwe telefoon is overgezet, ook vreemd, of wordt automatisch opgeslagen op simkaart?

Groetjes Math
 
In mijn WhatsApp zie ik die twee kloppen bij elke contact.
Verder schrijft WhatsApp niks op je simkaart. De personen worden op de telefoon zelf opgeslagen, en ik geloof ook bij servers van WhatsApp zelf.
 
Whatsapp melding.

Nogmaals goede middag,

Vreemd dus, hetgeen ik echter bedoel is het navolgend:

Als ik een nieuw contact toevoeg krijg ik geen keuze om op te slaan in telefoon of op simkaart. Dus waarschijnlijk wordt alleen op telefoon opgeslagen, personen die van vorige telefoon zijn overgezet daar zie over genomen van simkaart.

Math:p
 
Meestal worden de nieuwere contacten opgeslagen in het Gmailaccount .. Althans, dat is bij mij het geval ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan