Agenda delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

test1000

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2017
Berichten
258
Hoi,

Ik heb een vraagje ivm Exchange Outlook 2013 agenda delen.

Een overste wil zeggen agenda delen met zijn medewerker.
De medewerker zou eigenlijk alleen 'beschikbaarheidsinfo' mogen zien EN zou nieuwe vergaderingen mogen toevoegen.
En dat is nu net het probleem.
Je kan ofwel instellen zodat de medewerker de beperkte beschikbaarheidsinfo ziet maar dan kan je geen nieuwe vergaderingen toevoegen.
Ofwel kan je vergaderingen toevoegen maar heb je ook leesrechten en kan je teveel info lezen.

Wat heb ik gedaan ?
1) In Agenda - Machtigingen voor agenda de persoon toegevoegd.
Opties : beschikbaarheidsinfo. Bij 'Schrijven' alle opties aangevinkt. Bij verwijderen 'Eigen' aangevinkt.

Dan ziet ze beperkte info zoals vb maandag 10/01 tussen 08:00-10:00 Bezet. Maar dan kan ze geen nieuwe vergaderingen toevoegen met reden 'Geen machtigingen'.


2) Via Bestand - Accountinstellingen - Gemachtigdentoegang - de persoon toegevoegd. Als je redacteur selecteert kan je vergaderingen toevoegen maar ook alle items lezen (en dat willen wij niet)

Dus mijn vraag is : is het mogelijk om de agenda punten die de overste zelf heeft gemaakt als 'Bezet' te laten zien ? En dat de collega vergaderingen kan maken in de agenda (die info mag ze wel kunnen lezen. Maar van de overste niet).

Hopelijk ontvang ik goed nieuws :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan