reclame te verwijderen in smartphone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
ik krijg steeds reclame formaatvullend op mijn smartphone.
Maar ik zie geen app of iets vreemds in de instellingen.
Hoe komt dit?

Samsung A6+
 
Laatst bewerkt:
Op welk moment? Tijdens internetten? In de browser? Of echt op je hele scherm? Doe je wat speciaals?
 
Er zijn verschillende applicaties die er vanuit gaan dat ze reclame kunnen tonen zonder dat je op dat moment van de app gebruik maakt en inderdaad zijn deze reclames dan meestal beeldvullend. Maak eerst zeker dat u niet allerlei programma's ongemerkt open hebt staan door taakbeheer te starten en app's te sluiten (weg swipen). Taakbeheer is waarschijnlijk het knopje met het vensters symbool of op te roepen door twee keer op Home te drukken.

Het best kan u nagaan welke toepassingen er het laatst geïnstalleerd zijn. Als dat niet zo duidelijk is, ga dan naar de Playstore en kies in het menu de lijst van de door u op dat moment geïnstalleerde app's. Zoek de meest waarschijnlijke en kijk bij de beoordelingen over opmerkingen hierover of zoek op Google naar de naam van verdachte app's en het woord "adds" of "reclame."

Hier heb ik ES File Explorer gehad, wat na een update ermee begon. Dan is de herkomst niet meteen duidelijk maar in het programma toonde het de zelfde reclames.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan