JPG downloads niet meer zichtbaar in Galerij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrpike

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
89
Beste vrienden,

Ik heb een probleem met het downloaden van afbeeldingen naar Galerij op mijn Samsung S6 SM-G920F
Ik heb gisteren een app via Play Store gedownload om emoticons in whatsapp te krijgen.
Maar na installatie hiervan zag ik dat mijn startscherm en iconen helemaal veranderd waren, wat niet de bedoelen was.
Ik heb toen geprobeerd om alles weer goed te krijgen maar waarschijnlijk is dit gebeurd met de GO Launcher, maar weet dit niet meer zo goed.

Ik heb inmiddels wel weer mijn toestel weer naar het oude startscherm gekregen, maar heb toen ook gemerkt dat er allerlei machtigingen weer opnieuw ingesteld moesten worden.
Dit heb ik uitgevoerd maar tot mijn grote verbazing merk ik nu dat wanneer ik een afbeelding heb gedownload van internet , in tegenstelling tot vroeger, de afbeelding niet meer in Galerij verschijnt. Ik zie wel dat de file is gedownload in mijn bestanden- downloads maar wanneer ik hierop klik krijg ik een melding " Kan bestand niet openen, bestand is verwijderd verplaatst of de naam is gewijzigd"

Echter foto's van mijn camera of afbeeldingen welke ik via Whatsapp ontvang worden wel in Galerij weergegeven.

Ik heb het vermoeden dat het iets simpels is van een instelling of zo, maar ik kom er niet uit.

Heb ook al geprobeerd om met Quick Pics te openen maar helaas dit werkt ook niet.

Wie zou mij kunnen helpen?
Alvast mijn dank hiervoor.:eek:
 
Mhh, listig. Heb je soms iets verborgen.

Het kan zijn dat de gekozen map niet meer getoond wordt, waarbij het niet uitmaakt welke gallerij-app je gebruikt om kiekjes te bekijken.
Je laat de map weer verschijnen door in QuickPic opnieuw op het optie-icoontje te tikken en vervolgens voor `Show hidden` te kiezen.
Selecteer hierna de betreffende map en tik op "Unhide".

By the way... Even een andere vraag dan....Heb je een google account gekoppeld aan je telefoon fotogalerij.?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan