frame op userform printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doohan

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
374
Beste Helper,

Ik heb een userform (frmVentilatielucht) met een frame genaamd (FrameAdvies) is het mogelijk om een print te maken van alleen het frame.
Zie afbeeldingKnipsel.PNG

Alvast vriendelijk dank
 
Wat bedoel je precies? Je hebt al een print van je complete formulier; kwestie van het frame uitsnijden, zou ik zeggen. Dat is, als ik je vraag letterlijk zou nemen. Ik betwijfel sterk of je dat wel bedoelt. Als het om de gegevens gaat: die staan toch op je werkblad? Kwestie van daar een rapportje van maken met de juiste opmaak. Ook een antwoord waarvan ik betwijfel of je dat zoekt. Maar ja, je vraag is niet bepaald duidelijk :).
 
ik had gehoopt op een stuk vba code die het frame apart print. Dus het frame als het ware losweken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij heb ik het niet duidelijker gemaakt. Toch heb ik het gevoel dat je begrijpt wat ik bedoel
Code:
frmVentilatielucht.FrameAdvies.PrintOut
dit werkt dus niet.
en misschien kan het ook helemaal niet
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je een voorbeeldje meeposten, dan hoeven we het niet zelf na te bouwen. Scheelt ons ook weer tijd :).
 
voorbeeld @octafish

Beste Octafish,

Ik vond dat je gelijk had met het maken van een rapportje. Toch blijf ik nieuwsgierig of het mogelijk is.
Dus ik heb mijn bestandje wat vol met formulieren staat gereduceerd om het bestand van 2mb naar 90kb te krijgen. Deze hangt in de bijlage. In de bijlage zit ook een screenshot van het formulier ingevuld.
Neem dezelfde waarde over om te testen. vergeet niet op de knop bereken te klikken na invulling
Wachtend op uw antwoord verblijf ik:)
 

Bijlagen

  • helpmij .xlsb
    91,9 KB · Weergaven: 32
  • invulling.PNG
    invulling.PNG
    47 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal er vanavond eens naar kijken! (ik zal vast niet de enige zijn :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan