VBA - Hoe voeg je standaard een handtekening toe in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb hem ook al ingesteld als briefpapier maar bij mij wordt die niet mee gestuurd als ik een mail vanuit Word verstuur.
 
Ik denk dat je wat duidelijker moet zijn in wat nu precies de bedoeling is want je springt van de hak op de tak.
In eerste instantie begreep ik dat je een mail wilde sturen met handtekening, dat werd briefpapier en nu wordt het ineens een Word document?
Dat heeft niets met een mail handtekening te maken.

Ergens zijn we wat juiste bedoeling betreft de mist in gegaan.
 
Ik wil via Word een mail versturen met de optie verzendlijsten. Hieraan koppel ik een excel adressen bestand.

Met Adobe acrobat heb ik de optie op dit samen te voegen en als pdf bijlage te versturen via Email (Outlook).

De ingestelde handtekening of briefpapier in Outlook wordt niet automatisch mee gestuurd. Ik heb dus het .htm document als standaard handtekening of briefpapier ingesteld.

Elke keer als ik op nieuwe email klik dan komt die vanzelf te voorschijn behalve als ik dus vanuit Word een email verstuur.
Het Word document komt netjes als pdf in de bijlage maar zonder handtekening of briefpapier.

Dit probeer ik dus voor elkaar te krijgen. Dat de ingestelde handtekening of briefpapier in Outlook ook worden mee verzonden.
 
Laatst bewerkt:
Het gebruik van een handtekening en/of briefpapier doet Outlook zelf.
Wanneer ergens anders vandaan, in dit geval Word, een mail wordt gemaakt is dat inderdaad een kale mail en moet dat dus geautomatiseerd worden middels VBA of andere opties.
Met Excel VBA gaat dat prima, in Word VBA heb ik daar nog nooit iets mee gedaan.

Wat er nu is heb ik graag gedaan omdat ik er ook van heb geleerd, maar via Word kan ik je daar helaas niet mee helpen.
Wellicht dat dit je op weg help, daarin wordt ook gesproken over het gebruik van briefpapier in de door Word aan te maken Email:
https://wordribbon.tips.net/T005650_Creating_an_E-mail_Message_from_the_Current_Document.html
 
Laatst bewerkt:
Oke toch bedankt voor de moeite ik zal ernaar kijken.

Misschien kun je een VBA toevoegen in Outlook? Die ervoor zorgt dat alle uitgaande email de handtekening en/of het briefpapier bevat?
 
Wellicht dat dat mogelijk is.
Ik zou zeggen, Google er eens op :)
 
ik heb alle trefwoorden al geprobeerd op Google :rolleyes: om gek te worden vandaar dat ik me vraag op dit forum heb gezet.

Zelfs 2 x

1 x met de vraag voor een VBA voor Word en 1 x voor een VBA in Outlook
 
Ik doelde specifiek op de controle of uitgaande mail wel briefpapier en/of een handtekening bevat.
Daar heb ik ook nog niets mee gedaan.
Alleen het behandelen van inkomende mail.
 
Ik blijf het proberen. Als ik de oplossing heb gevonden dan Post ik hem op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan