Foto's uit Icloud op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgetteS

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
233
Dag allemaal,

weet opnieuw niet of dit de goede plek is, als het verkeerd staat, hoor ik het graag.

Ik heb een IPhone (7) en een PC met windows 10. Al de foto's die op mijn telefoon staan, staan in de Icloud. Ik heb zo'n abonnement van 50Gb voor 0,99ct.
Op mijn PC heb ik zojuist Icloud voor Windows gedownload. Als ik dit open, krijg ik een klein schermpje met 3 opties om te synchroniseren. Drive, foto's en bladwijzers.
Als ik de foto's uit mn cloud op mn PC wil bekijken, moet ik volgens verschillende instructies die ik heb gevonden, alleen klikken op:
Foto's -> Icloud videobibliotheek -> Gereed -> Toepassen. Dit heb ik gedaan (en ook drive aangeklikt).
Als ik mijn windows Explorer open, staan nu bij mijn 'snelle toegang' 2 extra mappen: Icloud Drive en ICloud foto's.
Als ik op laatstgenoemde klikt, dan zie ik 2 grote pictogrammen met 'download' en 'uploads'. Dit ziet er allemaal logisch uit. Bij beiden wordt echter niets weergegeven als ik ze open.

Ik weet dat dit vroeger wel kon, maar ik krijg het op de een of andere manier niet voor elkaar. Heeft iemand enig idee??

bedankt vast!
 
Als je de vinkjes goed hebt gezet, dan vult-ie hem maar dat duurt wel even. En je moet natuurlijk wel voldoende ruimte hebben op de schijf. Een iCloud van 50 GB heeft die ruimte ook echt wel nodig. Ik ben er zelf ook ingestonken :).
 
Dank je wel, dan zal ik morgen nog eens kijken! Ik heb trouwens maar iets van 4gb in gebruik van die 50. Dan is het toch geen punt denk ik?
 
Het is opgelost, bedankt!
Tenminste, de foto's die ik vanaf dat moment maak, staan ook op de computer. De oude foto's niet, maar dat is dan maar jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan