Epson scanner na 1 opdracht 'dood'

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanMarie

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
167
Mijn nieuwe scanner Epson Perfection V39 doet de opdrachten prima. Maar slechts 1 opdracht per keer. Bij een nieuwe opdracht werkt het programma (Epson scan) niet meer.
Alleen door mijn laptop, Acer Swift3/ W10-home, opnieuw op te starten kan ik het scanprogramma opnieuw opstarten en weer 1 opdracht doen uitvoeren etc.
Dit werkt niet handig.
Is er een oplossing te bedenken?

bvd, Jan
 
Probeer eerst eens de probleemoplosser van het besturingssysteem voor apparaten e.d. Typ in het zoekvak bij Start Probleemoplossing > Hardware etc.
 
Dank Senso. Dat mijn verbazing komt de scanner niet voor bij apparaten. Na aansluiten start ik het Epson scanprogramma etc.
 
Als de scanner niet aangesloten is staat hij uiteraard ook niet bij " Apparaten"...en kun je dus ook de " probleem-oplosser" er niet op los laten maar dat lijkt mij logisch.
Sluit de scanner eens aan en herstart dan de pc, wat gebeurd er dan..?
Dan zou deze zo wie zo bij " Apparaten" ( Apparaatbeheer ) zichtbaar moeten zijn, met of zonder geel uitroepteken ( dat het stuurprogramma niet goed is geinstalleerd of ontbreekt )..
 
apparaatbeheer mbt scanner

er is een duidelijk verschil zonder en met scanner aangesloten in apparaatbeheer. Ik zie geen 'uitroepteken'.
 

Bijlagen

  • Apparaatbeheer- scanner niet aangesloten.JPG
    Apparaatbeheer- scanner niet aangesloten.JPG
    61,1 KB · Weergaven: 59
  • Apparaatbeheer.JPG
    Apparaatbeheer.JPG
    64,9 KB · Weergaven: 50
Probeer eens een andere kabel tussen laptop en scanner?
 
Sorry, maar ik zie hier absoluut geen verschil tussen beide screens...zelfs niet met leesbril op...:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan