aanwijzer powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
165
Ik heb zo'n afstandbediening gekocht waarmee je met een powerpoint presentatie naar een volgende of vorige pagina kan gaan. De laserpoint (rode stip) werkt wel maar verder doet hij niks en wel de pijltjes op mijn toetsenbord. Moet je bij de instellingen van je toetsenbord iets veranderen of bij de instellingen van powerpont?
 
Je moet dat apparaat koppelen aan je pc lijkt mij..?
Om welk merk / type laser-pointer gaat het..?
Zit er geen gebruiksaanwijzing bij dat ding..?
 
Speedlink acute pure sl-600400-bk Uiteraard stop ik de ontvanger in de usb poort en windows geeft aan hem gevonden te hebben. De laserpunt werkt wel.
 
Het wel of niet werken van de laserpointer zelf lijkt mij niets te maken te hebben met de koppeling tussen het apparaat en de bediening van powerpoint ( volgende / vorige ).
Op de website van Speedlink is hoegenaamd ook geen gebruiksaanwijzing of iets anders bruikbaars te vinden, behalve een link naar de supportdesk ( https://support.speedlink.com/hc/de/requests/new )
Misschien een idee...?
Ik zou het anders ook niet weten....:rolleyes:
 
Dat heb ik dus gedaan. Ik denk nu dat omdat ik hem in Duitsland heb gekocht ze daar geen qwerty toetsenbord hebben en de pijltjestoets een andere code hebben.
 
Denk je dat de pijltjes-toetsen in duitsland een andere "scan code" hebben?
Je kan in windows ook "scan codes" "remappen"
 
De computer herkend de aanwijzer. Rechtsonder komt de mededeling dat hij gereed is voor gebruik. Ik heb ze in alle usb poorten geprobeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan