Verschil in versturen gegevens per browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Berichten
1.950
Hallo,

Ik ben een website aan het maken die met een login werkt.

Sinds de upgrade van php versie en mijn daar naartoe aangepaste code, kan ik met chrome niet meer inloggen en met gelijk welke andere browser wel.

Gisteren kon ik plots wel weer inloggen met chrome, en zonder iets te wijzigen, kan dit vandaag weer niet meer.

Zijn er nog gevallen gekend met dit probleem?

En wat is hier juist het probleem?
 
Ik heb ondertussen wat gezocht en het probleem is dat de website, die hoofdzakelijk in php geschreven is, vanuit chrome niet in de php while-loop gaat om de inloggegevens te controleren, maar bij elke andere browser wel.

Iemand een idee hoe dit komt?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jeroen,

Ik heb je melding ontvangen maar ben er niet van overtuigd dat het om PHP gaat. Dat is namelijk server-side en dus niet afhankelijk van een browser.

Gebruik je bijvoorbeeld Javascript voor het inloggen?

Kun je eventueel relevante code laten zien?
 
Hallo Tha Devil,

Er is inderdaad javascript mee gemoeid, maar ik heb gecontrolleerd als alle gegevens correct naar de server worden gestuurd, en dat gebeurt wel degelijk.

Plaats ik een echo buiten de while-loop, dan komt die er ook in chrome op, maar plaats ik die in de while-loop, dan niet meer terwijl die er het aantal keer zou moeten opkomen als er records zijn in de tabel.

Het eigenaardige is dat ik gisteren nog kon inloggen met chrome en vandaag, zonder ook maar iets aan de code te wijzigen weer niet meer.

Ik reageer als ik terug thuis ben nog wel met code.
 
Gebruik je ergens in je php $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] ?
Of in je Javascript navigator.userAgent ?

Heb je in Chrome een 'harde refresh' gegeven met Ctrl + F5 ?
 
Laatst bewerkt:
De harde refresh heb ik gegeven, maar in de php gebruik ik geen $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"] en ook geen navigator.userAgent in Javascript
 
Ik heb alle cookies eens verwijderd en opnieuw een harde refresh gegeven, en nu kan ik wel inloggen.

PC herstart en opnieuw proberen in te loggen en het probleem lijkt opgelost.

Het had dus inderdaad niets te maken met php.

Dankjewel om mee te denken. Dat heeft mij naar de oplossing geleid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan