• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kuur planner update

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaikelensink

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
83
Goede middag
Ik heb destijds hulp gehad bij een prachtige kuur planner. Ben inmiddels in mijn vrije tijd aan een LOI cursus Excel begonnen maar ik weet nog steeds niet hoe ik plekken erbij kan creëren
Om jullie niet al teveel te moeten storen wil ik vragen of er iemand is die 8 plekken per dag kan toevoegen op het planning blad zodat we weer even door kunnen.

Alvast bedankt voor de hulp
Vriendelijke groet
maaike

 

Bijlagen

  • 2019 overzicht immunotherapie.xlsb
    388 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt door een moderator:
zou je willen testen of alles naar behoren werkt?
 

Bijlagen

  • 2019 overzicht immunotherapie.xlsb
    390,5 KB · Weergaven: 62
dank je

ik heb hem zojuist gevuld met onze informatie en alles lijkt netjes te werken.
bedankt voor deze snelle oplossing
 
hij loopt niet lekker door

De dinsdag laat geen patiënten zien als ik door klik en op sommige momenten vallen dan plots de maandagen ook weg..
ik snap niet zo goed waar het aan ligt maar misschien weet een van jullie het toch ?
Ik zal even ons gevulde document erbij toevoegen.... Wat ik zo snel zie is dat op de planning 2 lijnen geen kuurnummer laten zien en die namen blijven elke week terugkomen en verdwijnen nooit.
Maar op dinsdag pakt hij dus niemand...
 

Bijlagen

  • 2019 overzicht immunotherapie (dinsdag werkt niet).xlsb
    400 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt door een moderator:
Onderstaande opmerking is vriendelijk bedoeld :thumb:
Is er iemand die op korte termijn een oplossing heeft ?
 
Code:
Set c = Sheets("planning").Range("F4:G25,[COLOR="#FF0000"]F25:G47[/COLOR],F48:G69,F70:G91,F92:G113")
Set c = Sheets("planning").Range("F4:G25,[COLOR="#FF0000"]F26:G47[/COLOR],F48:G69,F70:G91,F92:G113")

verander deze regel eens
 
extra kolom op blad "planning"

Ik heb de som werkend gekregen, heel erg bedankt voor de oplossing. Inmiddels hebben we hebben het nieuwe weekoverzicht in gebruik.
Nu zouden we alleen een extra kolom met informatie willen toevoegen namelijk de soort kuur.
Nu heb ik dus de vraag of dit voor iemand makkelijk is om er tussen te zetten.
 
maaike,

zou niet handig zijn als je het bestand waar dat in moet gebeuren ook post....
 
verdorie wat dom van mij.....
Tevens kan het nu wel eens voorkomen dat er mensen dubbel geboekt worden, noem maar een voorbeeld:
de ene persoon komt elke 2 weken en de ander elke 3 weken... op een gegeven moment kruisen de afspraak zich.
Is het mogelijk (evt met voorwaardelijke opmaak) dat een cel rood wordt als de datum en plek dubbel ingevoerd zijn ?
 

Bijlagen

  • test 8.xlsb
    389,9 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan