Glasvezel modem Genexis Hybrid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannes57

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2016
Berichten
173
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag hier over. eerst wat korte info. Deze week gaan ze beginnen met groot onderhoud van mijn huur woning. Nieuwe vloer, ramm=en dak etc. Nu bezit ik een modem van Caiwai. Een Genexis Hybrid. Deze is geplaatst waar de glasvezel binnen komt. In de woonkamer. Jullie voelen hem al aankomen.....

Deze modem zou ik het liefst willen verplaatsen naar de meterkast. Maar.... deze heeft maar een kabel aansluiting van ong. 1.5 m. en hij zit vast gemonteerd aan de modem en verbonden met een kastje aan de muur waar de glaskabel van buiten naar binnen komt.. Ai, niet leuk.

De afstand van het binnenkomst punt naar de meterkast is ong. 7 - 8 mtr. Dus... de dunne kabel, glasvezelkabel neen ik aan, met verlengt worden. Het kastje, waar de kabel van buiten naar binnen gaat, zit een rare stekker die verbonden is met het modem.

Vraag: eindelijk. Zijn er verloop stekkers hier voor zodat ik de modem kan verplaatsen naar de meterkast.
Of kan het echt niet?

Han
 
glas vezel verlengen zou ik zelf niet doenof je moet echt weten wat je aan het doen bent.
Ik neem aan dat je de utp kabel niet kunt verlengen, lees ik in je bericht.
Als dit een normal RJ45 aansluiting is, stekker, dan is daar wel een koppelstuk voor te koop.
Maar laat eens een foto van jouw modem zien en dan vooral waar de vaste kabel zit en de aansluitingen erbij.
 
Hallo,

Dank voor je antwoord. Ik zal een afbeelding toevoegen van de Caiway handleiding. Het gaat om de glasvezelconnector. De tekening geeft het goed aan. Aan die connector zit een glasvezeldraad die ong. 1.5mtr lang is en langer moet worden.

Schermafdruk_2019-01-14_06-06-07.jpg

Han
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan