Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: tabel aan de hand van criteria vullen.

Vraag is niet opgelost

tabel aan de hand van criteria vullen.

De Titel is misschien niet helemaal goed omschreven en daarom misschien niet zo duidelijk, zal hier proberen uit te leggen wat ik graag zou willen.

Ik heb een CSV export gedaan van mijn bankrekening en daarin een kolom omschrijving gemaakt. Ik heb een lijstje gemaakt met omschijvingen (zie data sheet)
    De bedoeling is dat ik met een formule bepaalde uitgaven of inkomsten onder een criteria uit de data sheet kan krijgen.

Voorbeeld: Jumbo, Hoogvliet, en C1000 moeten alle onder het kopje "boodschappen" komen.
    Maar hier gaat het alleen om uitgaven maar het zou mooi zijn als er ook naar het kopje "Af/Bij" gekeken kan worden, zodat er automatisch een onderscheidt gemaakt wordt, Mw J Janse kan dus terecht komen bij "Naar Jessica" of "Van Jessica" op basis van de criteria.

De gegevens zijn fictief en ik heb de lijst klein gehouden...

Ik weet ook niet goed of dit met een Excel formule kan of dat het met VBA kan/moet, de bedoeling uiteindelijk is dat er een automatische import/knop komt die dit gaat regelen.

Ps. gegevens zijn fictief.

Alvast bedankt.
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

Giga Honourable Senior Member
    Krijg je zo'n export in het blauw? Ergens zal je een koppeling/opzoektabel moeten maken. Deze is niet te vinden. Waar de verwachte uitkomst moet komen staat ook nergens.
    Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren