• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelbeveiliging zinloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg het hier niet voor elkaar om daarmee het door mij ingestelde wachtwoord te overschrijven.
 
Vielen dank,

Aber funktioniert leider nicht.

Grüß/Excelbat
 
Laatst bewerkt:
So klappt es bei mir.

Code:
Sub hsv()
 Blad1.Protect "ww", 0, -1, -1, -1
 Stop
 Blad1.Protect "hsv", 0, -1, -1, -1
 Blad1.Unprotect "hsv"
End Sub

So wie @Klaas hat geschrieben.
[FONT=&amp]Es scheint aber so zu sein, dass im Befehl zum Überschreiben die selben Optionen gesetzt sein müssen wie beim ursprünglichen Schutz.[/FONT]
 
Die laatste regel had ik dus kennelijk niet gezien ;)
 
Maar ja, als de beveiliging hand gezet is moet ik wel achterhalen welke parameters gezet zijn. ;)
 
Maar ja, als de beveiliging hand gezet is moet ik wel achterhalen welke parameters gezet zijn. ;)
nou, even in een loopje alle mogelijkheden uittesten, tot het werkt.
Ben je in een wip klaar.
 
@snb: zet maar eens een goed beveiligd voorbeeld hier neer... kijken hoe lang het duurt eer die vrij is gemaakt van het ww en eventueel van een ander ww is voorzien.. Zonder zgn ww-kraker-software .... (de methode hoeft niet hier te staan; dat lijkt me niet de bedoeling...).

Dit soort bescherming is alleen nog nuttig "tegen" dummies of vanwege per ongeluk veranderen van delen die je niet per ongeluk aangepast wilt zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan