bewerkben van pdf's

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik werk met foxit. daarmee kan ik een pdf OCR-en daarna teksten onderstrepen en markeren. Soms werkt dat niet als een bestand 'protected' is.
Vandaag ontdek ik dat als ik een dergelijk bestand overbreng naar mijn iPad en daar ga lezen met PDF-expert, het bewerken van een dergelijke pdf wel mogelijk is. Zet ik het - bewerkte - document daarna weer terug op de pc dan blijkt dat de bewerkingen (onderlijningen, markeringen) gewoon overgenomen zijn, maar dat ik het Foxit nog steeds niets kan doen.
Hoe zou dit komen en hoe zou ik wat ik op de iPad kan, ook mogelijk maken op de pc?
 
Neem een pdf printer, bv cutePDF writer, zijn 2 bestandjes.
Dan print je het document naar die printer en je hebt een onbeveiligd pdf document.
 
Je kunt je afvragen waarom een pdf document beveiligd is, dat is dus niet voor niets.
Mijn idee is dat Foxit dus weet dat een doc pdf beveiligd is en dat je daardoor niets kan veranderen.

Waarom het op je iPad wel kan, je werkt daar natuurlijk niet met Foxit neem ik aan ;) , is de vraag. Het zou eigenlijk niet mogen.

Misschien heb je hier wat aan? Beveiliging opheffen met Foxit Reader en CutePDF Writer.
https://nl.wikihow.com/De-beperkingen-van-een-beveiligd-pdf-bestand-opheffen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan