Google zoekmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

janguido17

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2018
Berichten
28
Hallo,

Ik heb als zoekmachine Google heeft goed gewerkt tot ik vanmorgen weer wat moest zoeken en ik miste de geschiedenis.
Ik weet niet wat er gebeurt is of is er iets veranderd?
Wie kan me helpen om dit op te lossen als dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet,
Jan
 
Rechtsboven in scherm, drie puntjes, dan Geschiedenis bekijken of CTRL+H indrukken. Wat gebeurt er dan.

Of ga naar dezelfde drie puntjes. Dan help en dan Over Google Chrome. Dat is updaten,.
 
Bedoel je Automatisch aanvullen vanuit het cache Jan?

Lees dan het volgende en ga eens naar deze instellingen. https://pctipvandedag.nl/hoe-wis-je-auto-aanvullen-chrome

Hier onderaan staat de mogelijkheid om dat niet te synchroniseren met andere apparaten van het Google account. Dat zou gebeurd kunnen zijn. Ook is het mogelijk dat je met een hulpprogramma de computer hebt opgeschoond van overbodige bestanden en gebruiksgegevens.
 
Met het indrukken van Ctrl + H krijg ik de geschiedenis te zien maar heb daar niets aan.
Het gaat om het volgende als ik in google verschillende dingen opzoek dan kon ik later zien welke opdrachten ik opgezocht had en dit zie ikiniet meer.
Hoe krijg ik deze terug?
 
Als je op de Google pagina iets invult dan verschijnen er labels met de suggesties van eerdere zoekopdrachten en als je daar met de cursor naartoe gaat dan wordt er automatisch aangevuld vanuit het cache. Daarom noem ik het automatisch aanvullen en een ander ziet het alleen als geschiedenis. Als dat niet meer zo is dan werd het cache geleegd. Zie dan post #5.
 
Hallo,

Het probleem is opgelost, ik denk dat dit probleem bij Google heeft gelegen ik heb er niets aan gedaan.
Ik heb hun ook een mailtje gestuurd met de klacht. Dit kan ik nu afsluiten.

Vriendelijk dank,

Groet,
Jan de bont
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan