Google agendameldingen niet weg te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Kemman

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
38
Ooit heb ik agendameldingen ingesteld, maar nu ook weer geheel uitgeschakeld. Toch blijf ik dagelijks de volgende melding ontvangen:

je hebt voor vandaag geen afspraken gepland vr 18. jan 2019

Je ontvangt deze e-mail in het account ........@gmail.com omdat je je hebt aangemeld voor het ontvangen van dagelijkse overzichten voor de volgende agenda's: ...........@gmail.com.
Als je wilt aanpassen voor welke agenda's je dagelijkse overzichten ontvangt, log je in bij https://www.google.com/calendar/ en wijzig je je instellingen voor de meldingen voor elke agenda.

De meldingen blijven komen terwijl ik bij de agenda instellingen alles op uitschakelen heb gezet. Ik heb mijn agenda en die van mijn vrouw gekoppeld.
Wie weet raad? Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten, Jan Kemman
 
Beste Manamana, Bedankt voor je advies, alles weer eens op uitschakelen gezet v.w.b. de meldingen en even afwachten hoe het er morgen uit zien.
 
Google meldingen

Hoi Manamana,

Het is niet gelukt de meldingen uit te zetten. Het gekke is ook dat als ik wel afspraken heb gepland dezelfde melding blijft komen. Het lijkt haast wel een softwarefout. Groet, Jan Kemman
 
Jan, hardnekkig probleem.

ik heb het niet allemaal gelezen, maar wellicht moet je iets ontkoppelen.

Afin klik hier. Succes weer.
 
agendameldingen

Beste Manaman, Ik sluit de melding en zal er mee leren leven want het is niet weg te krijgen. Het gekke is ook dat ik de melding krijg ook al heb ik geen afspraken. Bedankt voor je meedenken. Groeten, Jan Kemman
 
Toch moet dat kunnen Jan. Werk chrome bij, even updaten.

Meldingen in- of uitschakelen. Open Google Agenda op je computer.
Klik rechtsboven op Instellingen Instellingen en vervolgens Instellingen.
Klik links op Algemeen en vervolgens Afspraakinstellingen.
Je kunt het volgende kiezen onder Afspraakinstellingen:
Meldingen in- of uitschakelen: Klik op Meldingen en selecteer hoe je ze wilt ontvangen.
Alleen meldingen voor de reacties Ja of Misschien ontvangen: Klik op Uitnodigingen automatisch toevoegen en vervolgens Ja, maar geen meldingen voor afspraken sturen, tenzij ik 'Ja' of 'Misschien' heb geantwoord.
Opmerking: Je moet Google Agenda openen in een browser, zoals Chrome of Safari, om instellingen te wijzigen. Je wordt mogelijk gevraagd of calendar.google.com je meldingen mag laten zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan