focusrite interface naar ipad .. usb tussenstuk werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim1982

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
138
Hoi Allemaal,

Ik ben een leek, dus sorry als ik de verkeerde termen gebruik.
Ik heb een focusrite interface, en 2 microfoons.
Ik heb ook een ipad.
Het lijkt mij leuk om die 2 te verbinden, dus heb ik bij Amac een apparaatje gekocht, waarbij je de usb erin kan doen, en deze weer koppelt aan mijn ipad (ook wel lighting to usb camera adapter genoemd).
Maar... op youtube lijken mensen dit allemaal zo te doen... bij mij geeft de ipad direct aan: scarlett 2i2 USB: this accessory requires too much power.
Help mij... hoe kan dit, en wat gaat er fout? Heb ik soms t verkeerde tussenstuk gekocht? of kan een fosucrite scarlett 2i2 niet op een ipad gekoppeld worden?

dank je wel alvast voor het meedenken
mvg kim
 
Melding lijkt mij duidelijk, blijkbaar wordt die scarlett via de usb-poort van stroom voorzien en vraagt deze meer dan je iPad kan leveren.
Dat betekent dat je de scarlett op een andere manier van stroom zult moeten voorzien.
Mogelijk is zo'n koppelstuk ook als "aktief" type ( dus met stroomvoorziening ) verkrijgbaar...?
Als dat niet het geval is vrees ik dat het een kansloze missie is wat je wilt tenzij die scarlett een adapter-ingang heeft voor z'n eigen stroomvoorziening.
 
ik zie dat je gelijk hebt.... wat stom, dat is mij dus eerder niet opgevallen, dat t extern ook nog gevoed werd... ik ga uitzoeken welke extra spullen ik hiervoor moet aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan