emails verdwijnen na 3 maanden uit mij inbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Hallo,

emails verdwijnen na 3 maanden uit mij inbox.

Moet vast ergens iets aan of uitzetten.

Wie helpt mij mijn Post Inbox onbeperkt te laten weergeven welke emails ik heb ontvangen.

Benbenieuwd bedankt alvast
 
Een dergelijke Inbox loopt die dan niet vol? Moet je de e-mails niet verplaatsen van de Inbox naar Opslagmappen/archief? Deze nog gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet maar ik wil dat ze fewoon in mijn In-box blijven staan de komende jaren (ruimte heb ik voldoende).
 
welke versie van outlook gebruik jij?
en heb je bij de provider imap of pop3 gebruikt?
 
Zou het deze instelling kunnen zijn?
Ik gebruik zelf Office 2016 maar dat zal niet veel schelen met 365 verwacht ik.
Ga naar "Bestand" "Accountinstellingen" "Accountinstellingen" en selecteer en dubbelklik daar je email account of kies "Wijzigen"
Daar kun je aangeven hoe lang de berichten op de server bewaard moeten blijven. Kijk eens of daar die drie maanden staan.
 
In Outlook 365 zit het daar niet.

iemand nog een oplossing voor mijn probleem???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de online versie van Outlook in Office 365 zit het hier:
OLI.JPG
 
Even een opmerking/vraag wat ik niet begrijp. Veng schrijft:
Daar kun je aangeven hoe lang de berichten op de server bewaard moeten blijven.
Dat is toch wat anders dan dat berichten in jouw Inbox verschijnen. Dan staan ze toch op de pc. Normaal sla je die dan op in opslagmappen met de betreffende naam? Of je kunt die e-mails zelf slepen/kopiëren naar jouw eigen locatie. Zou het nogal een groot risico vinden dat e-mails niet op mijn eigen pc staan. Gewist op de server en dan...
 
Afhankelijk van je Office 365 abonnement kan je Office ook lokaal installeren in plaats van alleen online gebruiken.
Bij een lokale installatie geldt voor Outlook dan weer wat Veng aangaf in #6.
 
Beste mensen.

Outlook 365 staat bij mij lokaal op mijn harde schijf geïnstalleerd. De tot nu toe gegeven oplossingen werken niet.

wie helpt mij mijn instellingen goed te krijgen zodat ik email onbeperkt lang kan bewaren???
 
Ze zijn je toch aan het helpen! Kijk zelf nog eens naar jouw beginvraag. Jij schrijft: "Moet vast ergens iets aan of uitzetten." Wat is het probleem dan? Loop je toch de instellingen na! Dus iets roepen kunnen we allemaal maar je ziet zelf wel dat dit niet zo eenvoudig is.

Heeft het ook niet met Syncen/Synchroniseren te maken? Kijk eens naar deze. Zelf heb ik geen Outlook dus kan niets nakijken.

Vraag me af waarom je dan niet de e-mails van de Inbox kopieert naar een map op je bureaublad. Wie kan daar dan nog bijkomen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan