Foto's op datum terug zetten...Samsung S5

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
969
Hoi Allemaal,

Ik heb mijn S5 opnieuw gereset en de back-up terug gezet.
Nu staan mijn foto's in de foto-app van google helemaal door elkaar terwijl ze anders keuring op dag-datum indeling stonden.
Krijg met geen mogelijkheid deze weer netjes gesorteerd.
Is er een Pro hier die mij een advies kan geven hoe :d

Mijn dank is groot:thumb:
 
Hahaha Een pro.

Standaardalbums. is het zo. Ga naar je computer of laptop, beter beeldscherm en werkt wat makkelijker........

Log in met je Google-account of klik hiernaast op de link https://photos.google.com/

Er opent een overzicht van je foto's, geordend op datum.
De recentste foto's staan bovenaan.
Klik linksboven op de drie liggende streepjes.
Het hoofdmenu klapt uit. Klik hierin op Albums.
Nu zie je een aantal mappen zoals 'Gedeeld', 'Plaatsen' en 'Dingen'.
De mappen zijn automatisch aangemaakt door Google. Of ze gevuld zijn, hangt af van jou fotocollectie.
De mappen ordenen jou foto's zodat je ze gemakkelijker terug kunt vinden.
Zo vindt je in de map 'Plaatsen' jou foto's geordend op locatie.
Zie je in één oogopslag welke foto's je hebt gemaakt in bijvoorbeeld Venray of Zeeland.
En de map 'Dingen' ordent jou foto's op onderwerpen als 'bloemen', 'meren' of 'bergen'.
Jou foto's worden automatisch in deze mappen geplaatst. Je zet ze er niet zelf in.
Dit is computer werk en dat zie je terug op je Android of egaal welk besturings systeem je in je bezit hebt.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Hoi manamana,

Dank voor je info ik heb het gelezen , maar ik zie niet hoe ik de foto's weer keurig op dag / datum indeling krijg zoals ze ( standaard ) voorheen stonden.
Alles is door elkaar en weer terug zetten op datum staat er niet bij....:eek:
Of heb ik het verkeerd gelezen....?
 
Laatst bewerkt:
Dat is zeker jammer manaman...

Dus de foto's op Google foto die op je telefoon staan gaan >>> bij terug zetten van een back-up <<<< niet meer terug op volgorde/dag datum , zoals ze waren opgeslagen.
En dat is dus niet meer te herstellen door Google foto.

Zo zeg ik het toch goed Manamana ?
 
route99...Je weet hoe het gaat zijn foto's die genomen zijn het zijn foto's die van WhatsAp afkomen.....een heleboel foto's en video's .
die ga je niet allemaal nummeren of taggen.
Ik ga er maar van uit dat herstel niet mogelijk is....jammer maar helaas.

Manaman iig bedankt voor je reactie :thumb: en Route 99 natuurlijk ook...:thumb:
 
Graag gedaan. Ik heb daar al eens eerder naar gekeken. Helaas. Of iemand die echt een oplossing weet te vertellen misschien. :p:(
 
Manamana ...als jij het niet weet...wie zou het dan nog moeten weten....:rolleyes::D:cool::thumb:
 
Dit beschouw ik als een van de grootste complimenten in mijn leven... Wat lief. :d:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan