Scherm Imac (erg)makkelijk kantelbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker7

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Berichten
65
Hallo fijne helpers,

Ik ben een tijdje weg geweest, maar ik zit nu met een vraag. Ik hoop dat ik hem op de goede locatie heb geplaatst, zo niet, mijn excuses.

Ik zou graag van de mede iMac gebruikers willen weten of hun scherm ook erg makkelijk kantelt?

Ik wil geen "zeikerd" zijn, neem me ook niet kwalijk als ik zo over kom, maar sinds een paar dagen ben ik begonnen met Apple (APPLE iMac 21 MMQA2N/A) maar het eerste wat mijn eigenlijk direct opviel is dat het scherm wel erg makkelijk kantelbaar is. En voor een prijs van 1.200 euro wil ik toch graag weten dat ik geen manco aan me Mac heb. Een wat zachte aanraking met de pink zet het scherm al in beweging.

Ik kon er zo snel niet iets op internet over vinden. Ja, de wat oudere modellen kwamen ter sprake. Maar die ervaringen kan ik (neem ik aan)niet meenemen op een wat nieuwer model (?)

Nogmaals, ik wil niet overkomen een "mieper" maar wil graag weten of me dure aankoop geen mankementen vertoont.

Bedankt voor de hulp, ik lees jullie reacties graag tegemoet. Wel even wennen hoor aan Apple, maar het gaat zeker niet de verkeerde kant op.

groeten,

Raymond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan