The good caster verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
621
Ondanks Windows defender en avast is the good caster bij mij binnengekropen in win 10. Iemand enig idee om het te verwijderen? Ik krijg steeds spontaan openende venster van deze website in edge.
Met dank...
 
Laatst bewerkt:
Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
(Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
 
Ok, laat mij weten als het heeft geholpen?
Ik ken er nog een paar.
 
Ik heb adwcleaner gedraaid maar in het logboek zijn alleen maar tekens en ik kan ze niet kopiëren om ze hier te plakken. En nog steeds die popups wel 50 per minuut.
In safemode kan ik ze wel kopiëren maar dan kan ik niet op internet. Enig ander programma?
 
50 per minuut, lijkt mij vrij ernstig.
Ik laat het aan liever aan de experts van virusbestrijding over.
Op een ander forum ken ik twee experts wat betreft virusbestrijding.
Ze zijn beide lid van asap en unite.
Ik denk niet dat er hier dergelijke experten te vinden zijn.
Ik ben hier en daar helper.
Als je je vraag daar post verwittig ik de experts.
https://piepcomp.nl/
 
Ik kon geen oplossing hiervoor vinden toen heb ik gewoon windows opnieuw geïnstalleerd.
 
Bedankt. Ik heb een image terug gezet. Maar ik kan sommige word, pdf en raw bestanden niet meer openen. In elke map met bestanden zit een bericht dat ik contact moet maken met een website en geld moet overmaken als ik mijn bestanden weer wil kunnen openen. Natuurlijk heb ik niet gereageerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan