Zwarte balk onderin bij volledige scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Busselw

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2017
Berichten
16
Hallo allemaal,

Ik heb mijn laptop verbonden met een 2e scherm via een VGA kabel.
Nu krijg ik heel vaak (niet altijd) dat er een zwarte balk onderin het scherm te zien is waardoor ik delen van de pagina's niet meer zie.
Ook wanneer ik bestanden download moet ik eerste de schermen kleiner maken voordat ik zie wat er onderin allemaal staat.

Hoe kan ik dit oplossen?


Alvast bedankt voor de hulp!

Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk deze eens na. De kleur wijzigen van het Startmenu, de taakbalk en het actiecentrum. Heb je die taakbalk vergrendeld? Zet hem op verborgen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk even naar deze. There is a black bar underneath my Taskbar.
 
Moi, vreemd dat je bovenaan ook een zwarte balk ziet want dit is niet het onbenutte scherm als het met een screenshot kan worden vastgelegd.

Bij mij zou de taakbalk aan het bovenkader naar beneden gesleept moeten worden. Het kan iedere grootte krijgen en ook verplaatst worden. Misschien merk je dat niet bij een altijd zichtbare taakbalk. Automatisch verbergen is makkelijker.

De pictogrammen lijken mij nogal klein. Heb je iets met de instellingen gedaan, overweeg dan het terug gaan naar een systeemherstelpunt. Gebruik de resolutie van het beeldscherm.
 
Mijn pictogrammen zien er ook zo uit (small), maar het lijkt alsof de taakbalk even beet gepakt moet worden en naar beneden gesleept moet worden om smaller, is minder breed zwart, te verkrijgen, vergelijkbaar met wat Alfred 2 schreef.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan