Computer wilt niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bono1255

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2015
Berichten
7
Beste,

Wij hebben een Canon printer: Canon iR-ADV C5550/5560.
Dit is een printer die op het netwerk staat. De meeste computers kunnen nu via het netwerk printen.
Nu heb ik toch 1 computer die het niet doet: Dit is een Lenovo all in one Think centre m73z.
Lenovo Think centre m73z.jpeg

Ik kan vanuit de printerdriver, eigenschappen printer wel een testpagina afdrukken, dit wordt feilloos gedaan. In afdruktaken komt dan de melding naar de printer verzenden.

Maar als ik vanuit word of excell of kladblok wil afdrukken begint bv Word het doc voor te bereiden om af te drukken maar er volgt niets. Ook in afdruktaken verschijnt de hele tijd niets. Na enige tijd krijg ik de melding dat het doc niet kan afgedrukt worden.

Dus stuurprogramma printer is goed geïnstalleerd, maar ergens in de computer loopt iets verkeerd waardoor het niet lukt.


Hopelijk weet iemand raad,
Alvast bedankt,

Bono
 
Printer via LAN of Wifi in het netwerk..?
Printer heeft vast IP..?
Windows-versie op de All-in-One..?
Hoe heb je die printer op die A-i-O geïnstalleerd...?
 
Printer via LAN.
Vast ip adres
win10
Geïnstalleerd via printer toevoegen op pc. Vindt de printer en stuurprogr wordt gedownload en geïnstalleerd.
 
Welke poort staat er geconfigureerd in de printer-eigenschappen..?
 
WSD poort, moet ook deze zijn, werkt perfect bij alle andere pc's, niet bij deze, moet dus aan de pc liggen.
 
Privacy-instellingen nagelopen..? Schijnen bij v 1809 voor nogal wat verwarring te zorgen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan