Prullenbak staat onder Documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafrako

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
150
Mijn Prullenbak icoon staat netjes op het Bureaublad en de bak bevat 477 verwijderde bestanden.
De Prullenbak staat echter ook netjes op alfabet als submap (niet als snelkoppeling) in de systeemmap Documenten met 477 verwijderde bestanden.
Kennelijk gaat het niet over één en dezelfde prullenbak.

Tja, en dan weet ik het niet meer. Ik heb het erop gewaagd hem uit die map te verwijderen en daar protesteerde Windows niet tegen maar na voltooiïng van die actie staat hij nog steeds in Documenten maar beide bakken geven nu nog slechts 347 bestanden aan. Da's niet erg maar wat doet die bak in Documenten. Ik neem aan dat het net zoals op het Bureaublad om een soort systeem snelkoppeling gaat.

Hoe krijg ik dat ding weg.
 
Is mijn documenten een aparte dataschijf? Wat staat onder Eigenschappen? Toegewezen? Wat als je de prullenbak leeg maakt. Beide leeg?
 
Ik heb m'n systeemmap Documenten gemigreerd naar m'n Synology NAS die dwangmatig prullebakken aanmaakt met daaronder weer sub prullebakken onder de naam #recycle. Heb er één verwijderd en probleem opgelost. Zie nu net dat ook een Prullenbak in de Muziek map. Ga ik weg doen. Probleem opgelost al begrijp ik niet hoe.
 
de "normale prullenbak" als je die wegooit wordt bij herstarten weer "aangemaakt".
Dit is wel een vreemde situatie.
Ik zou met MalwareBytes je systeem eens scannen; er is een free versie die 2 weken volledig werkt.
 
Oorzaak is synchronisatie/backup. Daarin worden ook de prullebakken meegenomen. Verkeerde instelling. Prullebak wordt niet gesynchroniseerd en dus verwijderd naar prullebak. Resultaat Prullebak in prullebak in prullebak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan