Hotswap interne harde schijf wordt niet herkend MEDION Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik heb een medion computer met de mogelijkheid een interne harde schijf met een Hotswap te plaatsen.

Heb nu een harde schijf geplaatst maar die wordt niet herkend. Dat wil zeggen als ik hem op een draaiende PC inbreng/plaats wordt hij rechtsonderin wel herkend maar ik kan hem verder niet bereiken.

Wat moet ik doen om deze nieuwe interne harde schijf wel te kunnen herkennen en gebruiken??

Woe helpt mij?????
 
Waarom een interne schijf als een hotswap schijf gebruiken ontgaat mij.

En de schijf was ingedeeld in schijfbeheer?
 
Hoi,

ik gebruik de extra schijf voor extra data opslag.

De schijf wordt helemaal niet herkend volgens mij. Hoe kom ik in schijfbeheer??
 
Klik met rechts op het Windows logo links in de taakbalk.
Kies dan Schijfbeheer.
 
Medion ps's niet echt bedoeld om uit te breiden las ik gister (toevallig). Als onderdeel niet nodig is voor "winkel zo klaar geïnstalleerde" pc, dan halen ze het voor kosten besparing eruit, als goed begreep, dus zit nodige controller (onderdeel bestaat toch?) er niet in, dan werken extra geïnstalleerde componenten gewoon niet. Ps als zo is dat er wel een sleuf zit waar wat in past, maar dan niet kan werken, zou 'k zelf wel beetje jammer vinden, kit dat dan hermetisch dicht of zoiets (lijkt me daarom ook sterk dat hier geval is, maar ja ???).

https://www.computerkiezen.nl/computer-kopen/aldi-computer-kopen-is-medion-een-goede-keuze/


Ps misschien beetje mostert na de maaltijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er vanuit dat TS iets als dit bedoelt:
izcc1w.gif

Als je daar een nieuwe HD in doet dan zal deze eerst gepartitioneerd moeten worden.
 
Oh vervangende, dacht extra.

Hotswap hdd's meer voor industriële doeleinden lees ik nu, dacht iets met extra swapfile ingebouwd, zelf weer wat geleerd. doeg
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat er ook een interne HD vast in zit en dat je deze bay kan gebruiken om extra schijven in te doen. Eentje per keer uiteraard maar kan je dan wisselen zonder de PC eerst uit te moeten zetten. Vandaar, hot swap.
 
Tja, volgens dat artikel (als goed herinner) kan met dit merk als je extra componenten toevoegt het niet werken, pc niet bedoeld om uit te breiden. Ik heb het ook daar maar van, link staat er bij, enkele berichtjes terug.
 
Laatst bewerkt:
Dat artikel heb ik gelezen maar die hot swap bay zit natuurlijk niet voor niets in die PC.
Dat is dus mijn aanname, maar we wachten TS af :)
 
Als daar een ander soort bay, dan een gewone hdd bay voor nodig is, en die er in zit, dan zal het denk ik ook wel moeten kunnen, maar anders als ik artikel goed begrijp, goeie kans van niet, maar i.d.d. zullen het dan wel horen, tenzij persoon flierefluitend en probleem opgelost hebbend, al met de noorderzon is...
En dan, nou ja, is het dus opgelost, en daar ging het uiteindelijk om toch ?
 
Laatst bewerkt:
Medion ps's niet echt bedoeld om uit te breiden las ik gister (toevallig). Als onderdeel niet nodig is voor "winkel zo klaar geïnstalleerde" pc, dan halen ze het voor kosten besparing eruit, als goed begreep, dus zit nodige controller (onderdeel bestaat toch?) er niet in, dan werken extra geïnstalleerde componenten gewoon niet. Ps als zo is dat er wel een sleuf zit waar wat in past, maar dan niet kan werken, zou 'k zelf wel beetje jammer vinden, kit dat dan hermetisch dicht of zoiets (lijkt me daarom ook sterk dat hier geval is, maar ja ???).

https://www.computerkiezen.nl/computer-kopen/aldi-computer-kopen-is-medion-een-goede-keuze/


Ps misschien beetje mostert na de maaltijd.

Medions en ook andere merken zijn gewoon uit te breiden, waar je dat allemaal vandaan haalt?
Fake news is wel erg populair aan het worden.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan