Fouten na scannow ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
969
Hoi Allemaal,
Ik heb problemen met mijn schijf..ik kan bijv. geen office meer installeren.
ik heb nusfc / scannow gedaan en krijg het bericht

Verificatie van syssteeemscan is voltooid
Verificatieis 100% voltooid
Er zijn beschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld De details zijn opgenomen in CBS.log windir\logs etc.

Wat moet ik nu doen ? geen idee hoe ik dat moet herstellen...
Graag jullie adviezen...:thumb:
 
Hoi Alfred,

Dank voor je snelle reactie.
Dat is toch net een beetje teveel info voor mij ....om het te herstellen.
Ik was al een keer op deze bladzijde gestuit.

Ik hoopte op mogelijk een wat simpeler oplossing...:eek:
 
Dat klopt maar je kan het beginnen uit te voeren. Anders simpel en eenvoudig: installeer opnieuw een Windows versie, geschikt voor de computer voor wat betreft de drivers en tegenwoordig ook het UEFI BIOS, na te hebben nagegaan of de harde schijf goed is met chkdsk of dat de computer misschien een I/O probleem van het moederbord heeft (input output). Het laatste daar kom je proefondervindelijk achter doordat iedere grotere installatie staakt. chkdsk niet sporen en sectoren laten repareren, alleen het bestandsysteem, omdat dit wel eens dagen zou kunnen duren en de gegevens alleen maar onleesbaar kan maken.
 
Dat is toch net een beetje teveel info voor mij ....om het te herstellen.
Ik was al een keer op deze bladzijde gestuit.

Met die info van Microsoft kan 99% van de mensen helemaal niets. Die procedure van Microsoft is te belachelijk voor woorden. Maar goed, ze weten het en doen er niets aan.
 
Vrees dat het herstellen wordt met behoud van persoonlijke files, meeste progs zullen dan wel opnieuw geinstalleerd dienen te worden.

Een schijfcontrole met b.v. Crystaldisk zou eerst wel aan te raden zijn.
 
Mogge Mannen,

Dank voor jullie info geweldig !
Ik ga er nu weer aan beginnen.
Senso..Het is ook erg veel info he..ik kan dat ook zelf niet meer zo goed opnemen..( leeftijd he)
Alfred 2..Scandisk is mogelijk nog een oplossing ga ik zo proberen
Hoi Lange Pier... Crystaldisk..Ken ik niet maar zeker een optie.

Ik heb er gisteren nog geprobeerd een nieuwe windows op te zetten...maar dat lukte ook niet hij gaf voor mij een paar vreemde meldingen aan ....

wordt vervolgt.....:cool:
 
Lange Pier Heb Crystal gedaan en die geeft aan "GOED"
Nu de chkdsk/r aan het doen...
 
alles was goed ....(?)
Nu probeer ik er toch een nieuwe windows ( 7) op te zetten en nu staat ie vast...
Mijn muis werkt niet, en dit is nu alles wat ik krijg .....
http://prntscr.com/mcs1kf

Weet het nu niet meer....:eek:
 
Opstart-herstel heeft niks te maken met het opnieuw installeren van een nieuwe Win 7, je probeert hier volgens mij de oude installatie te herstellen...of mis ik iets..?
 
Hoi Scraphead...Ik was er aan bezig een nieuwe windows er op te zetten...maar voordat ie begon bedacht ik me..en stopte het proces.
Later ging ik toch verder en nu krijg ik dit scherm...ik kan nu niks meer... de muis zie ik niet en weet nu echt niet meer wat ik moet doen...
Misschien een nieuwe HD kopen is voor mij de enige optie op dit moment...want ik weet het niet meer...

Ik kan nu niks meer sturen ook niet met de toetsen.....:eek:

ook als ik opnieuw start komt dit beeld weer terug.

De knop voltooien kan ik dus niet bereiken met toetsen of muis.

Pfff toch weer gelukt met de knop esc....pffff ( wordt te oud voor zulke dingen ):rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Met jullie goed vinden sluit ik deze draad af...anders wordt ie zo lang .
Ik open een nieuwe met het volgende probleem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan