• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Persoonlijke berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

snb

Verenigingslid
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
19.704
Enige tijd terug is besloten alle geregistreerde gebruikers van het forum de mogelijkheid te geven persoonlijke berichten (PB's) te ontvangen en te versturen.
Daarvoor was dat voorbehouden aan verenigingsleden.

De melding rechtsboven in het forumscherm dat er een nieuw PB is valt niet erg op.
Daardoor kun je die gemakkelijk over het hoofd zien.

Bij de instellingen van opties voor je account kun je instellen of je bij ontvangst van een PM gewaarschuwd wil worden door een email of een apart meldingsscherm (popup venster).
Natuurlijk waren deze instellingen voorheen alleen voor verenigingsleden relevant.
Nu eenieder gebruik kan maken van PB's is dat een ander verhaal.

Ook voor een moderator is het vaak veel handiger iemand een PB te sturen dan hem/haar een mededeling te doen in zijn/haar onderwerp.
Dan is het ook prettig als de ontvangst van een PB niet over het hoofd wordt gezien ;)

Als bijlage voeg ik een afdruk van mijn instellingen toe.
Je ziet natuurlijk meteen dat de begeleidende tekst daar nog niet aan de nieuwe werkelijkheid is aangepast.
Dat geef ik nog wel even door aan de mensen van 'Beheer'.
 

Bijlagen

  • PM_opties.PNG
    PM_opties.PNG
    25,9 KB · Weergaven: 159
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan