directadmin stats schijfruimte dataverbruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
257
Ik vraag me af of de directadmin stats wel kloppen. Volgens mijn hostingpakket zou ik reeds 2,7GB van de 2,9gb ruimte verbruikt hebben terwijl
ik uitkom aan slechts een kleine 400 MB.

Ivm dataverbruik zie ik zelf 2 verschillende getallen als ik inlog in de linkerkolom zie ik 24,5gb staat, als ik dan de specifieke maand aanklik zie ik 3,3gb staan.

Iemand soortgelijke ervaringen meegemaakt? Of iemand daar een verklaring voor?
 
Heb je geen databases of mailboxen die overvol zijn? Ook kan je misschien wel een aantal backup's in de backup map hebben staan.
 
wat ook nog kan is dat er een file is toegevoegd (als je WP niet goed beveiligd kunnen anderen toegang krijgen tot....en dan dingen toevoegen en zo).
Dus kijk alle files eens na of je geen rare dingen ziet, nadat je hebt gekeken wat PHP4U hierboven zegt.
Back-ups nemen veel ruimte in beslag. Ook foto's en afbeeldingen die niet verkleind zijn. Geen idee wat je voor een website hebt, maar let er wel op.
 
Gewoonlijk wordt de waarde van disk usage geupdate bij het laden van de pagina.
Ik heb het nooit gezien (maar kan mij voorstellen) dat bij jouw provider dit niet goed werkt.
Je kan de waarde zelf updaten door op de waarde van disk usage te klikken. Je krijgt dan een scherm dat alles is bijgewerkt.
 
Het kan wel dat de quota's niet kloppen. Maar dan blijft de waarde op een vreemd getal staan. Je hosting kan dat dan resetten.
 
Klik in DA op plaatje 1

en daarna op plaatje 2.

Als je zelf veel gedaan hebt (verwijderd en weer bijgevoegd of wat dan ook) dan zal je zien dat dit aantal ook wat veranderd.

Ik hoop dat je nog wel reageert, zodat we weten of onze tips waardevol zijn geweest.

En anders idd de hosting even vragen om te resetten, mocht er niets aan de hand zijn.
 

Bijlagen

  • olie1.png
    olie1.png
    5,7 KB · Weergaven: 23
  • olie2.png
    olie2.png
    11,5 KB · Weergaven: 33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan