Opgeslagen PDF mailen als bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scallebe

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2014
Berichten
528
Beste ontwikkelaars,

Ik heb knop in mijn rapport met de code die het open rapport in 2 exemplaren afdrukt en opslaat als een pdf met het [national_number] & " - Verschilstaat Nr " & [verschilstaatID] in de naam van het Doc :

Resultaat vb : "6510012835 - Verschilstaat Nr 33.pdf"

Code:
Private Sub PrintDoc_Click()

Dim folder As String
Dim strDocName As String
Dim strWhere As String

strDocName = "Verschilstaat"
folder = CurrentProject.Path & "\Verschilstaten - Decomptes  - PDF\"

DoCmd.PrintOut acPrintAll, , , , 2

On Error GoTo Opslaan_cmdReportOpslaan
    MkDir folder
    Resume Opslaan_cmdReportOpslaan
Opslaan_cmdReportOpslaan:
    DoCmd.OutputTo acOutputReport, strDocName, acFormatPDF, folder & [Forms]![FormMilitairen]![national_number] _
    & " - Verschilstaat Nr " & [Forms]![FormMilitairen]![SubFormVerschilstaat].[Form]![VerschilstaatID] & ".pdf"
DoCmd.Close acReport, "Verschilstaat", acSaveNo

End Sub

Nu zou ik automatisch een mail willen openen met deze pas gecreërde PDF als bijlage.

Ik vind genoeg voorbeelden om een mail aan te maken met een specifieke PDF uit een speciefieke folder maar niet met de net gecreërde PDF. :confused:


Kan er mij iemand verder helpen?


Thanks

Greetz

Pascal
 
Heb je in dit forum al op de tekst “Outlook” gezocht? Dan vind je een draadje van 9 januari van dit jaar waarin de techniek wordt uitgelegd.
 
OctaFish,

Heb je eventueel een directe link naar dat draadje? Ik vind voorlopig niets terug op 9 januari.

Thanks

Pascal
 
De vraag is van 9 januari, maar het laatste antwoord is van 16 januari. Bij mij staat-ie in het overzicht op de eerste pagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan