Youtube Error op Raspberry Pi 3....

Status
Niet open voor verdere reacties.

dusbaba

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
132
Voor het afspelen van multimedia en ook vooral Toutube movies op mijn TV maak ik gebruik van de Raspberry Pi 3 met daarop Libreelec 8.2.5.
Gisteren kreeg ik opeens een vreemde error bovenaan mijn scherm die ik nog nooit had gezien.
Opeens bij het starten van een movie via de YouTube addon kreeg ik volgende error te zien : [Errno 98] Address already in use
Ik kon nadien geen filmpje meer openen via deze addon. Ook na update van de Youtube addon geen verschil.
Ik heb toen een backup terug gezet van mijn OS en alles was terug ok... tot ik een 2e filmpje opende en kreeg ik terug dezelfde error.
Vreemd genoeg heb ik vandaag terug geprobeerd zonder iets te wijzigen en nu werkt alles terug normaal. Iemand weet van dit probleem? Ik heb eens gegoogeld maar vind hier weinig nuttige (en verstaanbare) info over terug...:rolleyes:
 
Dank u voor feedback. Dat overbelast zijn van Youtube, dat zou ik nog kunnen begrijpen maar dat de Pi niet goed werkt voor hiervoor? ik gebruik deze al bijna 4 jaar en nog geen noemenswaardige problemen mee gehad hoor... En dan nu opeens niet goed meer?
 
YouTube zal wel gewoon werken maar allerlei diensten voor reclamevrij kijken en downloaden zitten er tussen en hebben niet altijd succes. Ik ga ervan uit dat u een dienst gebruikt, met de YouTube add-on. Maakt deze de video's beter geschikt voor de programmeerbare Pi minicomputer? Vanaf dit punt zijn er voor ons alleen vragen zoals: hoe heet de toepassing. Ik ga er vanuit dat u steeds gebruik maakt van een on-line dienst die de gevraagde video's doorgeeft in een ander bestandsformaat zonder dat te merken en dat deze toen onvoorziene problemen heeft gekregen.
 
Ik gebruik de Youtube addon (via de Kodi repo) met de software Kodi 17.6
 
Momenteel werkt alles terug normaal zonder dat ik iets heb gewijzigd...vreemd...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan