Door -en terugspoel knoppen afstandsbediening toewijzen aan andere knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud83

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
222
Hallo,

Ik heb sinds kort een speciale afstandsbediening gekocht voor Windows om mijn HTPC te bedienen: http://pepper-jobs.com/en/shop/product/w10-gyro

Hij is eigenlijk voor Windows 10, maar ik gebruik Windows 8.1, en (bijna) alles werkt perfect, behalve de door -en terug spoel knoppen.
Deze werken alleen in PowerDVD, maar voor YouTube en Netflix, en de rest, werken ze niet.

Ik zou deze knoppen willen koppelen aan de knoppen om een nummer verder, of terug te gaan, die werken namelijk wel op het toetsenbord wat ik heb (de knoppen die er zo uit zien op het toetsenbord: |<< >>|).

Nu heb ik een aantal programma's geprobeerd om de toetsen te "remappen", Sharpkeys, Keytweak en Keymapper.
Hier kan je een toets indrukken of selecteren, en dan bepalen wat ie doet (in mijn geval een nummer verder of terug i.p.v. door/terugspoelen).

Maar deze programma's herkennen deze 2 knoppen op de afstandsbediening niet, er gebeurt niets als ik ze indruk.
De Pause/play knop wordt wel herkend, en alle "normale" knoppen ook (Enter, Esc etc.) alleen de knoppen om vooruit en terug te spoelen niet.

Weet iemand een programma waarmee deze knoppen misschien wel veranderd zouden kunnen worden?
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord. Ik heb het geprobeerd maar helaas worden de meeste toetsen van de afstandsbediening niet herkent, waardoor ik ze niet kan veranderen.
 
Iets anders zou ik zo helaas ook niet weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan