chrome opent pagina niet volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
Berichten
273
Als ik bij o.a. internet bankieren (ABNAMRO) de pagina verder wil scrollen blijft de pagina hangen.
hetr zelfde gebeurt ook met oudere afschriften bekijken.
als ik inlog via IE heb ik dit niet.
is dit een setting of een plugin in chrome en hoe kan ik dit oplossen.
alvast bedankt voor je hulp.
 
Wat het bij u is dat kan ik nog niet zeggen maar zelf heb ik ook problemen met Chrome.

De virusscanner Avast! heeft bankmodus waarvan een service de pagina's bevriest. Bankmodus pop ups, die vragen of het ingeschakeld moet worden, zijn niet uit te schakelen. Avast! had nu net nog een programma update overigens.

Verder heeft Chrome een probleem met sommige sites die dan ineens niet meer reageren. Doe dan het volgende: klik met rechts op een link en kies "Openen in nieuw tabblad." Klik daarna het nieuw aangemaakte tabblad aan en de pagina blijkt toch te zijn geopend en werkt zoals het hoort.

Het is weinig hulp maar ik geef ook het advies van de ABN/AMRO. De tijdelijke bestanden wissen of anders, na 5 logisch te nemen stappen in de probleemoplosser, contact opnemen met hun klantenservice:
Druk de toetsen Ctrl + Shift + Del tegelijk in
Kies bovenin bij 'De volgende items verwijderen' voor 'het eerste gebruik'
Zet een vinkje voor 'Browsegeschiedenis', 'Cookies en andere site- en plug-ingegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden' Klik daarna op 'Browsegegevens wissen'
 
Versie 72.0.3626.81 (Officiële build) (64-bits)

er is een update geweest vandaag. Misschien eens even kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan