Welke plug-in voor foto’s met al dan niet tonen van informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

oogstweg 2

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
72
Ik wil met Wordpress een website maken met foto’s van schilderijen van een kunstschilder. Bij die foto’s wil ik info plaatsen die ik voor de ene foto openbaar kan maken en voor andere foto’s verborgen kan houden i.v.m. Privacy. Het gaat dan om wie de eigenaar is, eventuele geschiedenis van het kunstwerk. Het zou ook fijn zijn als de bezoeker in een soort blog per foto een reactie kan achterlaten.

Ik heb nextgen gallery op hun website bekeken maar weet niet of dat voor mij de beste optie is. Heeft iemand een suggestie voor een plug-in die ik kan gebruiken?
 
dat is moeilijk maar ook persoonlijk. Er zijn zoveel gallery's plug-ins, voor mij onmogelijk om voor jou daar een keuze uit te maken.

Ik zou zeggen, maak een soort van testwebsite en ga dingen uitproberen. Alleen dan kom je er achter wat jij graag wilt en hoe je wil dat het eruit gaat zien.
 
Je kan wat demo's van verschillende gallerij software bekijken. NextGen is een hele bekende met veel opties. Een andere goede is Foo Gallery. Bij de Pro versie kan je ook tags toevoegen die je bij de foto kan laten verschijnen als je er bijvoorbeeld met de muis overheen gaat. Dus in jouw geval wie de eigenaar is of andere informatie.
 
Femke en damnsharp bedankt, het blijft een ingewikkelde speurtocht. Foo gallery is een goede tip, waar ik verder mee ga uitproberen
 
Beste Femke, dat is een mooi artikel. Op basis daarvan heb ik diverse Plugins geprobeerd, voor mij was publishing photo gallery het meest geschikt
 
Blij te lezen dat je er wat aan gehad hebt. Succes ermee!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan