Win 10 Ergernissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Kan iemand mij eens haarfijn in gewoon Nederlands uitleggen, hoe het kan. Dat tekstbestanden (.txt, kladblok) niet worden weergegeven op/ in de directory van de C schijf, in de verkenner, en wél in de map Mijn Documenten??

Wij worden hier sgijtziek dat ze in verkenner niet zichtbaar zijn, alsof ze er niet opstaan. Bullzip ziet ze wel en kan ze ook verplaatsen! En JA... Alle bestanden, dus óók de verborgen bestanden zijn bij ons standaard zichtbaar gemaakt. (Wij hebben graag volledige controle over wat we zien en doen!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog nooit meegemaakt. Als je in de Verkenner hebt aangegeven dat verborgen bestanden ook zichtbaar moeten zijn kan ik me niks voorstellen bij je relaas.
Wat zijn de namen van de bestanden die je dan in Bullzip wel ziet?
 
Top 100.txt en Most beautiful emotional Dutch Lovesongs.txt CD Track list in kladblok format. (txt = kladblokbestand... (wordt er überhaupt wel gelezen hier?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1 Ding weet ik zeker.
Ik lees het in ieder geval niet meer.
Succes.
 
Volgens mij ben je al eens eerder aangesproken over het vette tekstgebruik.
Dat nu even terzijde.
En gezien je reactie in bericht #3 kan ik mij voorstellen dat je niet meer geholpen gaat worden.


Ik kan alleen bedenken dat je eens naar de "map eigenschappen" kan kijken. Komt wel eens voor dat bij die eigenschap sommige bestanden alsnog niet zichtbaar worden in verkenner.
 
Nou laat ik eens voorstellen om je teksteditor eruit te gooien he? Kunnen we lekker dun lezen. En wat ik al vreesde; veel ego en weinig kennis... Vooral in het geen antwoord geven is de expertise groot. Het lijkt Microsoft zelf wel.

Dáág!
 
Als je ziek en overspannen bent, is het verstandig eerst eens naar de huisarts te gaan en voldoende uit te rusten. Verder is een schijfcontrole chkdsk /f het eerste wat je zou kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
Installeer Linux, heb je geen last meer van Windows 10 en C:\ .
 
Topic definitief gesloten. De reden kun je zelf wel bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan