vertraagde meldingen in vergrendelscherm Samsung A5

Status
Niet open voor verdere reacties.

JacquesL

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2018
Berichten
78
Hallo,

Ik heb een vraag, sinds kort ben ik in het bezit van een Samsung A5. Prima telefoon alleen bespeur ik een groot nadeel. Wanneer de telefoon op het vergrendelscherm staat lijkt het of de meldingen die apps geven b.v. gmail, whatsapp en nog een paar andere die ik gebruik vertraagd binnen komen. om een voorbeeld te geven gebruik ik als oud brandweerman de met 112 Nederland pro. Wanneer er in mijn woonplaats een melding is ontvang ik een berichtje via die app (zo blijf je op de hoogte van wat je oud collega's te doen hebben). Echter komt de melding soms pas na een minuut of 10 binnen. Dit gebeurd alleen in het vergrendelscherm. Staat die niet aan komt de melding gelijk binnen.

Mijn vraag is aan jullie experts....... is dit een instelling op de Samsung A5. Ik heb volgens mij alles al zo'n beetje geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Het gebeurd overigens bij diverse apps en niet alleen bij bovengenoemd voorbeeld.

Ik hoor graag van jullie.

Groet en bedankt
Jacques
 
Hallo Jacques. Probeer het eerst hier. Klik

Kennelijk moet je wat vinkjes aanvinken of openschuiven
 
Hallo Manmana,

Bedankt voor je reactie, maar die opties had ik allemaal al gehad. Ik denk dat het "dieper" zit.

Groet
Jacques
 
Is dit te proberen

1Tik vanuit het startscherm op Menu.
2Tik op Instellingen.
3Tik op Mijn apparaat.
4Tik op Vergrendelscherm om de beschikbare instellingen voor het geselecteerde Vergrendelscherm te bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan