5 mini pagina s even boven de browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Wanneer ik Chrome aanklik (staat in de taakbalk), dan verschijnen er 5 mini pagina s
even boven de browser.
I.p.v. formaatvullende pagina s.
Wat staat er verkeer
 
Hallo, Is de opdrachtregel bij eigenschappen van de snelkoppeling alsvolgt? "C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" Dus zonder extra opties?

Dan kan je meteen daar eens kiezen voor Uitvoeren: Gemaximaliseerd. Zelf zie ik bij Openen in normaal venster geen extra vensters verschijnen maar misschien blijven ze er bij jou dan onder en dan heeft het niets met de werking van de browser van doen.

Mogelijk een invoeg toepassing die activiteit heeft. Zie Instellingen > Meer hulpprogramma's > Extensies.

Anders wellicht advertenties waarvan de inhoud onderdrukt wordt door de advertentie blocker. Als je een blocker hebt, zoals Adblock Plus, schakel dit dan eens uit en kijk of je iets in deze vensters kan zien staan. Ik heb wel eens malware gehad die lege advertenties toonde. Misschien zijn er dan geen beschikbaar of niet voor dit taalgebied bedoeld.

Als dat het niet is, kan je dan een schermafdruk maken door snel op de Print Screen toets te drukken en te "plakken" in Paint?

Chrome opent zelf wel een vijftal processen maar dat hoort onzichtbaar te blijven. Tenzij je misschien met Windows op het bureaublad door openstaande vensters bladert in carousel weergave.
 
Weet je zeker dat dat om de Chrome browser gaat?
Daar ken ik die functionaliteit niet van, wel van Edge.
 
reactie

Nog steeds miniatuur paginas boven het Chrome logo.
Wanneer ik het uit de taakbalk verwijder en dus alleen een
snelkoppeling van Chrome op het buroblad heb, schiet het van zelf weer
in de taakbalk.
Vreemd.
 
Laar er dan eens een screenshot van zien.
 
reactie

ga ik doen.
(pc bij buurman, morgen waarschijnlijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan