Skype foutje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob007

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
216
Hallo allemaal,

Krijg steeds bij opstarten een schermpje, zie afbeelding:

Hoe kom ik daar NETJES van af?
Ik heb W10

VrGr Rob.
 
Hoe kan ik trouwens de afbeelding vervangen of veranderen of verwijderen?

VrGr Rob.
 
Waar vind jij je geplaatste bijlagen terug?
Klik rechtsboven op de knop Instellingen:

5c5d903c6d8be-Instellingen_Helpmij.png


In de linkerbalk van het venster Instellingen zie je helemaal onderaan Bijlagen staan.
Klik op Bijlagen.
In het rechter paneel zie je dan alle bijlagen die door jou opgeslagen zijn op dit forum
Als je een bijlage wilt verwijderen, dan zet je een vinkje in het vierkantje dat achter die bijlage staat. Daarna klik je onderaan op Selectie verwijderen.
En daarna kun je eventueel een andere afbeelding plaatsen.

Jij had een printscreen geplaatst van je hele bureaublad. Eigenlijk is alleen die melding van belang. Dan moet je niet op Print Screen drukken, maar op Alt+Print Screen. Daarmee pak je alleen het actieve venster: die melding dus.

Ik zal hieronder die melding over Skype zetten die op jouw bureaublad te zien is:

5c5d9141a33df-UAC_Skype_Rob_Helpmij.png


Zelf ben ik geen gebruiker van Skype. Ik laat het antwoord op je eerste vraag daarom graag aan anderen over.
 
Hallo Senior Member,

Dankjewel voor jou antwoord!
Je hebt geschreven hoe ik die afbeelding weg moest halen maar kreeg ik niet op DIE manier gedaan,
Het zal wel aan mij gelegen hebben want het is nu gelukkig wel weg (hoe ik het gedaan hebt??? Zou het niet weten!)
Er stond gewoon te veel privé bij, en dat was dom van mijn kant natuurlijk!

MAAR dit wat je geschreven hebt:
(Jij had een print screen geplaatst van je hele bureaublad. Eigenlijk is alleen die melding van belang. Dan moet je niet op Print Screen drukken, maar op Alt+Print Screen. Daarmee pak je alleen het actieve venster: die melding dus.)
Hiermee ga ik even aan het experimenteren! Dit vond ik nuttige informatie, dankjewel daarvoor!

VrGr Rob.

Hallo Senior Member nog even na dat ik het stukje hierboven had geschreven, hartstikke goed die TIP! (erg fijn dankjewel!)
LOL, ik heb er dus nog wel last van dat dat tekst vakje opkomt na opstarten dus daar moet ik nog van af.
:eek:
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Zie afbeelding, afbeelding is wat klein maar je kunt het groter klikken!
Hij blijft maar terug komen, niemand een oplossing?

VrGr Rob.
 

Bijlagen

  • skfout.jpg
    skfout.jpg
    140,3 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
De vraag is van Gebruikersaccountbeheer en gaat over Skype.

Definition of: Skype Software Sarl
Skype Software Sarl

The designation for software that comes from Skype Technologies S.A.R.L., the organization that developed and maintains the Skype video calling application. S.A.R.L. is French for "limited liability company" (societe a responsabilite limitee). See Skype.
Vertaling: Skype Software SARL is de benaming voor software die afkomstig is van Skype Technologies S.A.R.L., de organisatie die de Skype video bellen software ontwierp en onderhoudt. S.A.R.L. is Frans voor maatschappij met beperkte aansprakelijkheid.
Bron: https://www.pcmag.com/encyclopedia/term/68824/skype-software-sarl

Gebruik jij Skype vaak of wel eens? Dan klik je in die melding op Ja. Daarmee zou je klaar moeten zijn.

Gebruik jij Skype nooit? Dan klik je op Nee.
Om te voorkomen dat je daarna die vraag steeds weer krijgt nadat je de pc hebt aangezet, doe je ook het volgende:
Klik met de rechter muisknop op een lege plek in de taakbalk. In het contextmenu dat dan verschijnt, moet je klikken op Taakbeheer.
Wanneer taakbeheer geopend is, klik je op het tabblad Opstarten.
Je ziet dan een lijst met programma's die automatisch opstarten met Windows.
Kijk of Skype in de lijst staat. Gevonden? Dan klik je op Skype om dat programma te selecteren. Daarna klik je op Uitschakelen (staat rechts onderaan).
Als je daarna je computer opnieuw opstart (via klikken op Start > Aan/uit > Opnieuw opstarten), hoort Skype niet meer automatisch op te starten. En dan zou je die vraag ook niet meer mogen krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan