Melding van Ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste Helpmij.
Als ik met Ccleaner het register laat scannen krijg ik elke keer deze 3 melding:
C:\Windows\System32\igfxEM.exe
C:\Windows\System32\igfxkk.exe
C\Windows\System32\igfxTray.exe
Deze komen na verwijdern steeds weer terug.

Kan er niet achter komen wat dit inhoudt
Wat is er mis. Weet iemand wat ik hier mee aan moet?
PS
Weet niet of ik deze vraag onder de goede kolom heb gezet.
VrGr
 
Doe eens een registeropschoning met Glary Utilities. Die is net iets beter. Overigens zorg altijd voor systeemkopieën!
 
Doe eens een registeropschoning met Glary Utilities. Die is net iets beter. Overigens zorg altijd voor systeemkopieën!
Bedankt voor de reactie
Zal Glary ff installeren en kijken wat er dan gebeurd
Heb trouwens altijd een backup deze maak ik altijd met Acronis.
Laat het horen hoe het afloopt, maar ben bang dat het niet zal lukken, want met Ccleaner kan ik ze ook verwijderen maar met de volgend scan staan ze er weer bij.
 
Als ik op dit bestand zoek dan kom ik uit op een toepassing van Intel. Je zult dit niet zomaar kunnen verwijderen denk ik. Probeer eerst eens de applicatie van Intel op te zoeken op je pc. Verwijder deze dan op de juiste manier (indien nodig) of werk deze bij.
 
Ja, goed, het is nog maar de vraag of er iets mis is en of ze überhaupt verwijderd moeten worden. Er zijn duizenden registersleutels en het ene programma vindt er 1300 en we gaan opschonen en niets werkt meer. Wat een succes!

Bij mij staan ook sleutels die altijd weer terugkomen. Dus ik zou me niet al te druk maken. Doe een beveiligingsscan met jouw securityprogramma en dan ben je zeker dat er niets ernstigs aan de hand is.
 
Frisian;
Heeft inderdaad te maken met Intel.
igfxTray is een Graphic Accelerator en is geinstallerd als onderdeel van Graphic media accelerator driver.
igfcem Deze hoort ook bij software van Intel common user interfase van Intel.
igfxhk Deze hoort ook bij Intel en is een uitvoerbaar bestand.
Ook stond er bij dat Windows ze niet nodig had.
Bij mij staan ze alle drie gewoon in system32.
Heb laten scannen met Malware Hunter en Glary Utilitie. Maar bij het scannen met Ccleaner staan ze er gewoon weer bij.
Is het soms nodig om mijn Intel Graphics kaart up to daten?
Verder ben ik het met Senso en Lange Pier eens moet mij er niet te druk om maken.
 
Als alles goed werkt zou ik de Intel Graphics kaart niet de updaten.
 
Senso
Voor ik dit bericht had gelezen had ik via apparatenbeheer mijn Graphics kaart al geüpdatet en alles doet het goed.
Dus wat mij betreft kan ik dit wel als opgelost markeren.
Allemaal vriendelijk bedankt voor het mee denken.
 
Of je zet de laatste werkende image terug, das veiliger/beter dan CCleaner...
 
@Mammoth
Prima!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan