Onleesbare DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Als ik een bepaalde DVD in de recorder inbreng verschijnt op mijn scherm de normale mededeling met de keuzemogelijkheden: 1.setup.exe uitvoeren en 2. Map en bestanden weergeven. Als ik nu klik op elk van de 2 mogelijkheden dan verschijnt het bericht in bijlage. Wat is er aan de hand en hoe los ik dat op? Ikzelf gebruik Win 7 Home premium 64-bit
 

Bijlagen

  • DVD2.jpg
    DVD2.jpg
    38,1 KB · Weergaven: 65
Mogelijk probeer je een 64bit software te installeren op een 32bit systeem.
 
Een ontleend boek uit de plaatselijke bib over planten, daarin zit de DVD als bijlage. Hij gaat dus over de planten. Het boek dateert van 2006. Zie de bijlage. En ik wil niet installeren, wel de DVD bekijken. Ik snap wel de reactie van jackall.
 

Bijlagen

  • DVD1.jpg
    DVD1.jpg
    47 KB · Weergaven: 47
Is inderdaad al eens voorbij gekomen. Had in het forum gezocht op "onleesbare DVD" en niet op "Kan DVD niet installeren". Ook nooit gedacht dat ik die vraag reeds had gesteld. Met mijn verontschuldigingen daarvoor :(:(:( ! ! Ik zal de volgende keer ook op mijn naam zoeken ;);) ! Alvast bedankt voor de uitleg.
 
@lange pier
Oeps er overheen gelezen.:thumb:
 
Kun je niet gewoon met verkenner door de DVD bladeren, dus het pop-up scherm gewoon sluiten en dan zelf met verkenner de DVD openen.
Overigens als ik zoek op "Master Kosmos 2006" kom ik niks tegen, is dat ook daadwerkelijk de titel van het boek?
 
De titel van het boek: Beplantingsplannen - met 4000 planten op cd-rom uitgegeven door de Groenboekerij en met ISBN 90-215-8102-7.
 
Wat ik tegen kom is dat het programma niet (meer) werkt vanaf Vista en hoger, de meeste mensen krijgen het toch werkend door de XP compabilieits modus te gebruiken. Het programma installeert echter alleen een soort van menu om makkelijk door de DVD heen te bladeren.
Net zoveel mensen vinden dat teveel moeite en bladeren inderdaad gewoon met windows verkenner door de DVD, helaas wordt er niet vermeld welk type bestanden en waar deze op de DVD staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan