• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uren berekenen met ORT & slaapdienst

Status
Niet open voor verdere reacties.

JessicaNaina

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
13
Beste helpers,

Deze vraag is al vaker gesteld, maar toch kom ik er niet zelf uit.
Ik wil namelijk een bestand maken om mijn urenregistratie incl. ORT (onregelmatigheidstoeslag) uit te rekenen. Hierbij loop ik op een aantal dingen vast en beroep ik mij op jullie expertise :)
Ik zal mijn opzetje bijvoegen en een voorbeeld dat ik op een ander topic heb gevonden.

- Ik zou graag willen dat excel zelf herkent welke dag het is en deze dan ook koppelt aan het juiste toeslagspercentage.
- Dan heb je ook nog het probleem met de slaapdiensten. Het is namelijk zo dat een slaapdienst begint op 23:00 tot 7:00. Hiervan krijg je 4 van de 8 uur uitbetaald (dus 50%), maar wanneer er sprake is van een slaapdienst is krijg je geen toeslagen tussen 23:00 en 7:00. Je krijgt dus bij een slaapdienst 4 uur op 100% uitbetaald ongeacht de dag.
Zelf dacht ik aan checkboxen die je kunt aanklikken om aan te geven dat het gaat om een slaapdienst. Ik weet niet of dit mogelijk is. Suggesties zijn van harte welkom.

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is.

Alvast bedankt!

 

Bijlagen

  • Urenregistratie.xlsx
    33,4 KB · Weergaven: 76
  • VOORBEELD1.xlsm
    41,7 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Gezien het aantal reacties is je vraag nog niet duidelijk genoeg.
Wellicht kun je iets beter proberen te omschrijven wat je precies wilt..

grt rmk
 
Dan doen we deze op slot en kan er in het andere topic verder "geklust" worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan