• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarde autom. invullen na doorlopen van aantal vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HBZ

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
50
Hallo,

Wij zijn bezig met een controlelijst. Nu willen we graag nadat alle vragen beantwoord zijn een totaal score weergeven.
Dit zal weergegeven moeten worden in voldoende of onvoldoende, en graag de cel in kleur groen of rood. Zodat op 1 oogopslag helder is wat de uitslag is van de controlelijst.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Het is de bedoeling dat dit wordt weergegeven op blad 1:9E en 10E
 

Bijlagen

  • Controlelijst hypotheken.xlsx
    13,5 KB · Weergaven: 28
Nu willen we graag nadat alle vragen beantwoord zijn een totaal score weergeven.

Wanneer moet er voldoende of onvoldoende weergegeven worden op Blad1 E9 en E10, dit is me niet erg duidelijk.
 
Hallo,

In het overzicht staat een heel aantal vragen, waar een adviseur en een controleur moet aangeven of dat voldoende of niet voldoende is.
Als op 1 van de vragen onvoldoende geantwoord is, moet boven in (achter het woord beoordeling)de cel rood worden met daarin onvoldoende. Is op alle vragen voldoende beantwoord, dan moet bovenaan de cel op groen komen met daarin voldoende.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven.
 
Als alle 25 onderwerpen voldoende moeten zijn.
Code:
=ALS(AANTAL.ALS(E11:E39;"Voldoende")=25;"";"on")&"voldoende"
 
Bedankt!

Is het ook mogelijk om dat vakje een kleur te geven automatisch?
Dus bij voldoende wordt het vakje groen en rood bij onvoldoende.
 
Ik begrijp niet wat je bedoelt met voorwaardelijke opmaak?
Zou je dit kunnen toelichten?
 
zo dan?
 

Bijlagen

  • Controlelijst hypotheken (1).xlsx
    13,7 KB · Weergaven: 22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan