Video's verplaatsen naar een ander youtube account?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal321

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2017
Berichten
198
Ik heb 3 accounts in youtube. De ene account is privé, de andere hoort bij mijn werkadres en de laatste account is gekoppeld aan een vzw die ik heb opgericht.
Onder mijn privé account zitten er blijkbaar 2 kanalen, mijn privé kanaal en een kanaal dat de naam draagt van mijn vzw. :confused: Ik heb destijds op youtube blijkbaar wat zitten rommelen. :eek:
Ik zou daarom alle video's van mijn vzw-kanaal willen loskoppelen van mijn privé account en ze verplaatsen naar het kanaal onder mijn 3de account (vzw-account). En dit zonder alle video's te moeten verwijderen om ze vervolgens opnieuw te uploaden onder de andere account. Dat is eindeloos werk en zie ik eerlijk gezegd niet zitten.
Is het mogelijk? En zo ja, hoe?
 
Dit artikel en youtube video had ik al bekeken maar zijn verouderd. Youtube is intussen wat veranderd van lay-out en werking en deze gaan volgens mij niet meer op.
 
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, helaas.

Is er geen youtube forum waar je die vraag kunt stellen?
 
Een Nederlandstalig forum nog niet gevonden. Youtube heeft wel een soort van help center maar daar wordt mijn specifieke vraag niet beantwoord.
 
Vroeger kon het wel, nu kan het inderdaad niet meer.
Nu moet je ze zelf downloaden en evt verwijderen van je account en opnieuw uploaden naar het goede/juiste account.
Downloaden kan je in 1x doen met een youtubedownloader. Uploaden helaas per item.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan